Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
wtorek, 23 maja 2017, imieniny: Leoncjusza, Michała, Renaty
Serwisy:

Kreatywne i funkcjonalne open space – nowe biuro AstraZeneca
dodano: 2016-08-22
powrót »

Z pokoi do open space i kreatywnych miejsc relaksu. Biuro nowoczesne, przestronne, jasne, w którym dominuje biel i szarość. Nie zabrakło jednak miejsca dla wyróżniających tą przestrzeń akcentów, jak tapicerowanych foteli Packman o oryginalnym kształcie i kolorystyce, systemów #Hush, czyli kabin do rozmów lub pracy w skupieniu, czy „kosmicznej” recepcji. Aranżacja nowej siedziby firmy farmaceutycznej AstraZeneca zdecydowanie zasługuje na uwagę.

 

Powierzchnia warszawskiej siedziby jednej z czołowych innowacyjnych firm biofarmaceutycznych na świecie zajmuje 1270 mkw. i trzy piętra budynku przy ulicy Postępu 14. Założeniem nowej koncepcji od początku było stworzenie otwartej, funkcjonalnej i przyjaznej przestrzeni dla około 500 osób.

 

 

- Prace projektowe rozpoczęliśmy od zebrania i analizy opinii pracowników dotyczącej pożądanych funkcjonalności przestrzeni biurowej oraz zbadania możliwości wykorzystania Workplace Strategy przygotowanego w centrali firmy. Ważna była odpowiednia organizacja miejsca oraz zarządzanie zmianą, czyli przejście od biur dedykowanych do open space, co dla firmy ma wymiar biznesowy. Nowe strefy do pracy wspólnej zwyczajnie poprawiają produktywność i sprzyjają integracji całej organizacji. Na początku zaaranżowaliśmy dla klienta przestrzeń testową, następnie przygotowaliśmy model biura docelowego. Należy docenić dbałość pracodawcy o komfort, ergonomię oraz nowoczesne rozwiązania, które pozwalają na koncentrację i relaks, a także kreatywne i kolorowe miejsca wspólne, jak sale konferencyjne czy kuchnia. To przykład jednego z ciekawszych biur w Warszawie – komentuje Zuzanna Mikołajczyk, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu, Członek Zarządu Mikomax Smart Office

 

Gości AstraZeneca wita biała lada z korianu, która budzi skojarzenia z kosmosem. Podobnie prezentuje się duży logotyp „AZ” na ścianie recepcji. Biuro jest przestronne, utrzymane w prostym stylu i jasnych barwach. Kolory zaś grają główną rolę w strefach relaksu, gdzie zastosowano systemy Chillout. To meble wielofunkcyjne. Są odpowiedzią na potrzeby różnych generacji. Mogą być miejscem pracy projektowej, jak i spotkań czy odpoczynku. Sale konferencyjne zrealizowane są tematycznie – np. w jednej jest widok na plażę, w innej na pola rzepaku i snopki siana. To ciekawe rozwiązanie i elementy wyróżniające biuro.

 

- Takim punktem charakterystycznym jest również Packman. Jest wygodny i funkcjonalny. Znakomicie sprawdza się w biurze typu open space. Wysokie oparcia wydzielają z otwartej przestrzeni mini strefę, zapewniając ciszę i komfort – dodaje Zuzanna Mikołajczyk z Mikomax Smart Office. Podobnie jak system #Hush, czyli wydzielone akustycznie miejsce do rozmowy lub pracy w skupieniu. Powstał
w odpowiedzi na oczekiwania pracowników, gdyż jak wynika z badań, dla 45% badanych nieformalna wymiana informacji jest bardzo ważna, a szybkie spotkania przy miejscu pracy są efektywne.

 

AstraZeneca to jedna z największych firm farmaceutycznych na świecie. Zatrudnia około 60 tysięcy osób, z czego ponad 650 w Polsce. Od niedawna mogą się oni cieszyć nowoczesnym i przyjaznym biurem, wyróżniającym się na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. Projekt nowej siedziby AstraZeneca powstał przy współpracy Massive Design z Mikomax Smart Office.

 

 

 

Mikomax Smart Office jest polską, rodzinną firmą z 25-letnim doświadczeniem w zakresie aranżacji przestrzeni biurowych. Posiada 16 salonów w Polsce i 37 partnerów za granicą. Ma ok. 250 współpracowników w centrali
i salonach. Mikomax Smart Office to ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy. Firma tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć. Oferta Mikomax Smart Office skierowana jest zarówno do dużych jak i małych firm. Współpracuje m.in. z sektorem usług dla biznesu, telekomunikacji, consultingowym, transportowym i publicznym. Proponuje też usługi wspierające projekt, od procesu rozpoczęcia współpracy po realizację rozwiązań, np. projektowanie przestrzeni pracy, transport i montaż, czy szkolenia z zasad ergonomii. Otrzymała wiele branżowych
i biznesowych wyróżnień, m.in. trzykrotnie została Gazelą Biznesu, otrzymała nagrodę Diament Meblarstwa oraz Dobra Forma. Firma jest Partnerem Strategicznym organizacji biznesowych takich, jak Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL), New Ways of Working (NewWOW) oraz International Facility Management Association (IFMA).



powrót »

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.