Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
sobota, 29 kwietnia 2017, imieniny: Hugona, Piotra, Roberty
Serwisy:

Ruszyła kampania Cafissimo mini!
dodano: 2017-03-14
powrót »

Marka Tchibo rozpoczęła w marcu kampanię promującą Cafissimo mini. Kompaktowy i funkcjonalny ekspres do kawy wyróżnia się nowoczesnym wzornictwem i dostępny jest w sześciu modnych, neonowych kolorach. Kampania będzie obejmowała działania w Internecie, kinach, prasie oraz centrach handlowych.

 

Kampania ma na celu prezentacje Cafissimo mini, jako ekspresu, który powstał z myślą o ludziach ceniących nowoczesny design.

 

Wprowadzenie na rynek nowych ekspresów Cafissimo mini było decyzją strategiczną. Miała ona na celu dotarcie z komunikacją do ludzi młodych.
Głównym celem kampanii było odświeżenie wizerunku marki. Wybraliśmy te kanały, które najlepiej są konsumowane przez naszą grupę docelową dlatego w naszych działaniach skupiliśmy się głównie na komunikacji w Internecie, social mediach oraz kinach
– mówi Oktawia Cieśliczka, Brand Manager Cafissimo

 

Kampania rozpoczęła się w marcu i obejmuje działania w Internecie (display, wideo, mobile i social media), kinach oraz prasie (całostronicowe reklamy). W kinach prowadzone będą działania off screen – rozdawane będą ulotki w kształcie ekspresów, ponadto ekspresy będą prezentowane w specjalnie zaprojektowanych witrynach, podświetlanych w kolorach Cafissimo mini.

 

W trakcie 5. edycji Stylowego Maratonu Hot Moda, akcji organizowanej w różnych centrach handlowych w całej Polsce, Cafissimo mini przygotuje Strefę Kawy, gdzie uczestnicy eventów będą mogli napić się kawy i zasięgnąć informacji o produkcie. Cafissimo mini będzie także partnerem finałowej sesji fotograficznej „Stylowego Maratonu” na łamach magazynu Hot Moda.

 

W kampanii wezmą udział również blogerzy i vlogerzy, dodatkowo wykorzystane zostaną formaty wideo w kanałach VOD i YT.

 

Za kreację (kreatywną adaptację kampanii oraz lokalną komunikację w social media) odpowiada agencja DDB&tribal oraz Gutenberg Networks. Strategię i wsparcie mediowe w social media zapewnia MEDIA DDB&tribal. Za zakup przestrzeni reklamowej odpowiada dom mediowy Initiative, komunikacją zajęła się agencja M-int PR.



powrót »

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.