Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
środa, 19 grudnia 2018, imieniny: Beniaminy, Dariusza, Gabrieli
Serwisy:

 

Ruszyła kampania Cafissimo mini!
dodano: 2017-03-14
powrót »

Marka Tchibo rozpoczęła w marcu kampanię promującą Cafissimo mini. Kompaktowy i funkcjonalny ekspres do kawy wyróżnia się nowoczesnym wzornictwem i dostępny jest w sześciu modnych, neonowych kolorach. Kampania będzie obejmowała działania w Internecie, kinach, prasie oraz centrach handlowych.

 

Kampania ma na celu prezentacje Cafissimo mini, jako ekspresu, który powstał z myślą o ludziach ceniących nowoczesny design.

 

Wprowadzenie na rynek nowych ekspresów Cafissimo mini było decyzją strategiczną. Miała ona na celu dotarcie z komunikacją do ludzi młodych.
Głównym celem kampanii było odświeżenie wizerunku marki. Wybraliśmy te kanały, które najlepiej są konsumowane przez naszą grupę docelową dlatego w naszych działaniach skupiliśmy się głównie na komunikacji w Internecie, social mediach oraz kinach
– mówi Oktawia Cieśliczka, Brand Manager Cafissimo

 

Kampania rozpoczęła się w marcu i obejmuje działania w Internecie (display, wideo, mobile i social media), kinach oraz prasie (całostronicowe reklamy). W kinach prowadzone będą działania off screen – rozdawane będą ulotki w kształcie ekspresów, ponadto ekspresy będą prezentowane w specjalnie zaprojektowanych witrynach, podświetlanych w kolorach Cafissimo mini.

 

W trakcie 5. edycji Stylowego Maratonu Hot Moda, akcji organizowanej w różnych centrach handlowych w całej Polsce, Cafissimo mini przygotuje Strefę Kawy, gdzie uczestnicy eventów będą mogli napić się kawy i zasięgnąć informacji o produkcie. Cafissimo mini będzie także partnerem finałowej sesji fotograficznej „Stylowego Maratonu” na łamach magazynu Hot Moda.

 

W kampanii wezmą udział również blogerzy i vlogerzy, dodatkowo wykorzystane zostaną formaty wideo w kanałach VOD i YT.

 

Za kreację (kreatywną adaptację kampanii oraz lokalną komunikację w social media) odpowiada agencja DDB&tribal oraz Gutenberg Networks. Strategię i wsparcie mediowe w social media zapewnia MEDIA DDB&tribal. Za zakup przestrzeni reklamowej odpowiada dom mediowy Initiative, komunikacją zajęła się agencja M-int PR.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.