Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
poniedziałek, 14 października 2019, imieniny: Alany, Damiana, Liwii
Serwisy:

 

Firma Stolzen dzięki wsparciu UE chce stworzyć „wzór na konkurencję”
dodano: 2017-04-06
powrót »

Elbląska firma Stolzen złożyła wniosek o dofinansowanie ze środków unijnych w programie Operacyjnym Polska Wschodnia. Projekt o nazwie „Wzór na konkurencję”  został wysoko oceniony i wytypowany do dofinansowania. Cały  audyt przeprowadzi Instytut Wzornictwa Przemysłowego z Warszawy.


Projekt złożony przez elbląską firmę Stolzen został rekomendowany do podpisania umowy o dofinansowanie i znalazł się na drugim miejscu listy rankingowej na 103 firmy, które zaproszono do popisania umowy o dofinansowanie.
Działania, które przy wsparciu środków unijnych chce przeprowadzić firma Stolzen dotyczą realizacji usług doradczych w zakresie przeprowadzenie audytu wzorniczego oraz opracowanie strategii wzorniczej w zakresie przedmiotu działalności firmy.


W ten sposób Stolzen chce nie tylko dokładnie przebadać swoją strategię dotyczącą stosowanego wzornictwa w produkowanych frontach meblowych, ale również przeprowadzić analizę strategii całego przedsiębiorstwa w kontekście proponowanych produktów, stosowanego designu oraz działań konkurencji. Analiza taka pozwoli poznać mocne strony firmy oraz dokładnie przebadać strukturę klientów, ich potrzeby w kontekście oferty Stolzen oraz poznać miejsce przedsiębiorstwa na rynku w tej branży. Projekt pomoże usprawnić również cały proces technologiczny wykorzystywany w przedsiębiorstwie.


Projekt Stolzen ma także na celu ocenę zgodności oferty firmy z trendami technologicznymi, produktowymi, wzorniczymi. Uporządkowanie procesu produkcji, w zakresie które produkty należy kontynuować, które wycofać z oferty, którą grupę produktową należy rozszerzyć o nowe wzory. Istotny jest również zakres strategii marketingowo – promocyjnej (komunikacja produktu) związanej z planowaniem oferty na rynkach zagranicznych oraz na rynku krajowym.
- W konsekwencji takich działań możliwe jest, że niektóre nasze produkty zostaną wycofane. Pojawią się natomiast nowe linie frontów kuchennych – mówi Agnieszka Adamek-Zemke z firmy Stolzen. – Chcemy również nawiązać  stałą współpracę z profesjonalnym projektantem wzornictwa przemysłowego.


Projekt zakłada również zmianę modelu działania firmy w zakresie planowania produktów na rynku. Czyli dokładna analiza grupy docelowej, sposobu dotarcia do tej grupy, polityka cenowa, strategia marketingowo – promocyjna.
Analizie zostanie także poddana oferta produktowa, model biznesowy, technologia, struktura organizacyjna, procesy komunikacji, strategia marketingowa, zdefiniowanie i charakterystyka klientów i konkurencji oraz kluczowych w kontekście trendów branżowych.
Specjaliści przeanalizują również proces zarządzania wzornictwem, jego wykorzystania i potencjału rynkowego firmy, opracowanie dedykowanej dla Stolzen Strategii Wzorniczej


Cały  audyt przeprowadzi Instytut Wzornictwa Przemysłowego z Warszawy, posiadający  60-letnie doświadczenie w upowszechnianiu i zarządzaniu wzornictwem oraz rozwoju nowego produktu. To jedyne w Polsce Centrum Badawczo-Rozwojowe, posiadające status jednostki naukowej (kategoria A) – systemowo zajmującej się wzornictwem.


Instytut wdrożył już  program promocji wzornictwa dla 550 firm i 100 studiów projektowych o wartości blisko 20 milionów złotych.
Jak informują specjaliści Stolzen, firma jest zdeterminowana, aby zrealizować działania poaudytowe wierząc, iż będzie to jeden z kluczowych czynników sukcesu budowania pozycji konkurencyjnej zarówno na rynkach zagranicznych jak i krajowym.


Wszystkie zaproponowane działania są w 100% adekwatne do oczekiwań Stolzen zarówno w kontekście działalności firmy, jak i celów i efektów działania projektu, tzn. zwiększenie potencjału przedsiębiorstw z Polski Wschodniej w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w działalności przedsiębiorstw, co przełoży się na wdrożenie nowych produktów na rynek.
Ten projekt to kolejny etap – po odświeżeniu logo i zmianie strony internetowej, który ma za zadanie unowocześnienie przedsiębiorstwa, także pod kątem aktywnej i nowatorskiej komunikacji z otoczeniem firmy.


- Stolzen stawia na nowe technologie i niepowtarzalny design frontów meblowych. Patrzymy daleko w przyszłość i nieustannie poszukujemy nowatorskich rozwiązań. Nowa identyfikacja wizualna, strona internetowa to zaakcentowanie innowacyjnego podejścia oraz podkreślenie wielu zmian, jakie zachodzą w naszej firmie obecnie – dodaje Agnieszka Adamek-Zemke. – Natomiast tak szeroki audyt pozwoli nam dobrze poznać nie tylko nasz dynamicznie zmieniający się rynek i oczekiwania klientów, ale również unowocześnienie samej produkcji.

STOLZEN Zenon Adamek
Nowe Pole 2, 82-300 Elbląg
Biuro Obsługi Klienta
tel.: 552333086 wew. 14,22



powrót »

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 


© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.