Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
niedziela, 30 kwietnia 2017, imieniny: Balladyny, Lilli, Mariana
Serwisy:

Geberit: W trosce o dziś i jutro
dodano: 2017-04-13
powrót »

Podczas konferencji Geberit Show, która odbyła się 30 marca w Warszawie, marka Geberit zaprezentowała innowacyjną wizję łazienki. Głównym punktem Geberit Show była premiera toalety myjącej Geberit AquaClean Tuma, nowego panelu do natrysków bezbrodzikowych - Geberit Setaplano, a także innowacyjnych rozwiązań, które usprawnią pracę instalatorów i zwiększą możliwości architektów. Goście mieli możliwość przetestowania produktów w wyjątkowym Geberit Comfort Trucku. Wydarzenie dopełnił panel dyskusyjny o łazienkowych zwyczajach Polaków.


Misja istotą działań marki
Spotkanie z dziennikarzami poprzedziła prezentacja prezesa Geberit Polska Przemysława Powalacza. „Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom w zakresie techniki sanitarnej polepszamy jakość życia ludzi. Działania związane z badaniami i rozwojem są dla nas kluczowe, stanowią ważny element naszej przewagi na rynku. – mówił. Podkreślał on, że posiadanie misji przez przedsiębiorstwo jest dla niego bardzo istotne. Wskazał także na rynek toalet myjących, jako na rynek wschodzący. Przypomniał zebranym jak bardzo nieufni byli konsumenci w stosunku do innych urządzeń codziennego użytku, takich jak: zmywarka, superpłaski telewizor, czy telefon z ekranem dotykowym i jak dużym zainteresowaniem cieszą się one obecnie.


Przełomowe premiery
Podczas Geberit Show swoją premierę miały: toaleta myjąca Geberit AquaClean Tuma, nowy panel do natrysków bezbrodzikowych - Geberit Setaplano, systemy baterii umywalkowych Geberit przeznaczone do obiektów publicznych i półpublicznych, system deszczowej kanalizacji Pluvia, a także zupełnie przełomowe rozwiązanie dla instalatorów Geberit Volex – nowy, uniwersalny system rur wielowarstwowych. Nowości zostały wyeksponowane tak, aby uczestnicy spotkania mogli nie tylko zobaczyć je na własne oczy, ale także dowiedzieć się więcej na ich temat od specjalistów marki.


Panel dyskusyjny – łazienkowe zwyczaje Polaków
Spotkanie w gronie dziennikarzy i architektów było także świetnym momentem do poruszenia kwestii łazienkowych zwyczajów Polaków. Jak się okazuje przeciętny Polak spędza w łazience statystycznie 43 minuty, w toalecie zaś 18 minut. Jedynie 37% respondentów deklarowało, że będąc w łazience się relaksuje. Podczas panelu dyskusyjnego, w którym udział wzięli: Agnieszka Gruszczyńska Redaktor Naczelna „M jak Mieszkanie”, Justyna Smolec – architekt i Justyna Zborowska menedżer ds. PR i reklamy Geberit Polska, panel poprowadził Damian Urbańczyk gospodarz programów stacji Domo+.  Poruszono kwestię tego, jak oceniamy swoje łazienki. 35% badanych wskazało, że są one zbyt małe, 30% uznało, że połącznie łazienki z toaletą, które mają u siebie w domach jest dla nich znaczącą wadą, 26% zadeklarowało, że ich łazienka wymaga remontu. Zaproszeni goście także potwierdzili wyniki tych badań, wskazując że nadal polskie łazienki są zbyt małe, dlatego też funkcjonalność sprzętów łazienkowych jest dla nich priorytetem w dokonywaniu wyborów dotyczących wyposażenia.


Wyjątkowe miejsce spotkań
Wydarzenie, chociaż z założeń organizatorów miało charakter raczej kameralny – cieszyło się dużym zainteresowaniem zarówno zaproszonych dziennikarzy, jak i architektów, którzy wyrażali żywe zainteresowanie i zaciekawienie nowościami prezentowanymi podczas Geberit Show. Dużą atrakcją był Geberit Comfort Truck – mobilna ekspozycja, gdzie goście mogli w luksusowej i przyjemnej scenerii przetestować między innymi toalety myjące Geberit AquaClean.


Informacje o Grupie Geberit
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach ponad 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,8 mld franków szwajcarskich zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).



powrót »

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.