Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
wtorek, 26 września 2017, imieniny: Cypriana, Justyny, Łucji
Serwisy:

Plany PGO na lata 2017-2020
dodano: 2017-05-12
powrót »

W kwietniu została zaprezentowana strategia Grupy PGO na lata 2017-2020. Wyznacza ona trzy główne obszary rozwoju – w zakresie kompetencji technologicznych, kompetencji pracowników oraz sprzedaży i marketingu.


Zarząd Grupy PGO przykłada wielką wagę do systematycznego rozwijania spółek wchodzących w skład PGO. W myśl tego założenia planowane są inwestycje w dalszą automatyzacją produkcji, w instalację wtórnej metalurgii, która umożliwi produkcję wyrobów o podwyższonych parametrach przeznaczonych do stosowania w ekstremalnych warunkach pracy oraz we wspólne dla całej Grupy PGO centrum obróbki mechanicznej. Instalacja wtórnej metalurgii, pozwoli spółce wejść do europejskiej czołówki technologicznej i zdobyć nowe, perspektywiczne rynki zbytu. Budowa centrum obróbki mechanicznej w ramach nowego segmentu PGO Machining – to krok w kierunku oferowania odbiorcom produktów, jakich oczekują - jeszcze wyżej przetworzonych, gotowych do montażu czy też zmontowanych w podzespoły. Natomiast planowana automatyzacja procesów produkcji jest niezbędna dla zapewnienia powtarzalności oferowanych wyrobów i zwiększenia efektywności ich wytwarzania. Wszystkie planowane inwestycje, na kwotę około 110 mln zł, pozwolą na poprawę pozycji rynkowej Grupy PGO.  

 

– Istotne znaczenie ma dla nas również wzrost kompetencji pracowników. Będziemy je rozwijać poprzez cykle szkoleń i kursów, skierowane do pracowników różnych szczebli we wszystkich obszarach organizacji. Tworzymy i nadal będziemy tworzyć szansę rozwoju pracownikom, którzy chcą z niej korzystać – podkreśla wiceprezes Lucjan Augustyn.

– Grupa PGO systematycznie rozwija także dział handlowy, rozbudowuje dotychczasowe i analizuje nowe rynki zbytu w zakresie geograficznym, branżowym i produktowym. Ponadto wzmacnia rozpoznawalność marki PGO, jako Grupy, co ułatwia ekspansję na rynkach międzynarodowych - dodaje prezes Dariusz Ginalski.



powrót »

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.