Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
niedziela, 24 września 2017, imieniny: Dory, Gerarda, Maryny
Serwisy:

Marka Jacob’s Creek ruszyła z komunikacją eventu: Wielki Piknik Australijski
dodano: 2017-05-15
powrót »

Wystartowała kampania promująca Wielki Piknik Australijski – sponsorem eventu jest marka Jacobs Creek. Działania będą prowadzone w social media oraz OOH.


Event jest realizowany w ramach kampanii branded content, w której Jacob’s Creek w przyjazny i intuicyjny sposób edukuje i wprowadza konsumenta w świat wina poprzez m.in. content video z udziałem Mateusza Gesslera, ambasadora projektu.

Kampania promująca event sygnowany marką Jacob’s Creek rozpoczęła się w maju i potrwa do 10 czerwca 2017 r. Na ten dzień zaplanowana jest impreza, która odbędzie się w Muzeum Plakatu w Wilanowie. W programie eventu, którego motywem przewodnim jest wielki grill australijski, znajdzie się wiele atrakcji, m.in. warsztaty kulinarno-sommelierskie z Mateuszem Gesslerem i Wojtkiem Cyranem (ambasadorem marki w Polsce). Więcej szczegółów na www.wielkipiknikaustralijski.pl

 

Kampania będzie prowadzona w kanałach społecznościowych, obejmie także lokalny OOH z niestandardowymi elementami – symbolami Australii: misiem koala oraz kangurem wyglądającymi z nośników.

Za strategiczno-kreatywną obsługę marki, w tym realizację eventu odpowiada IQ Marketing, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Havas Media, działania PR realizuje MSLGROUP.



powrót »

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.