Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
czwartek, 23 listopada 2017, imieniny: Adeli, Felicyty, Klemensa
Serwisy:

Jak skutecznie zaplanować zakup lokalu użytkowego?
dodano: 2017-06-02
powrót »

Planujesz startować ze swoim pierwszym biznesem? Wygląd i okolica lokalu to czynniki, które mogą przesądzić o powodzeniu działalności. Kluczowa jest tutaj spójność i wygoda. Oto krótki poradnik, który pomoże ci dobrze zaplanować zakup nieruchomości użytkowej.


Lokalizacja wynika z branży

Na początku warto określić potrzeby. Komu ma służyć twoje przyszłe biuro? Kim są twoi klienci? Jak wielu miejsc parkingowych potrzebujesz dla swoich pracowników i klientów? Jak wiele pomieszczeń musisz wygospodarować? Czy ma być to otwarta przestrzeń, czy raczej złożona z kilku mniejszych pokoi? Myślisz o czasowym wynajmie powierzchni, a może rozglądasz się za stałym miejscem?

To niezmiernie ważne, aby lokalizacja firmy pozostawała w zgodzie z branżą, w której działa. Musisz uwzględnić nie tylko możliwość przyciągnięcia potencjalnych klientów znajdujących się w pobliżu, lecz także to, co komunikuje dana okolica.

 

Prestiżowy adres w sercu miasta

Kancelarie prawne, biura architektoniczne, gabinety medycyny estetycznej, ekskluzywne butiki czy agencje kreatywne potrzebują prestiżowego adresu w sercu miasta. To szansa na wyższe pozycjonowanie firmy i lepszą widoczność. Doskonałym przykładem jest Bulwar Drobnera – luksusowy apartamentowiec, usytuowany w ścisłym centrum Wrocławia, tuż przy brzegu Odry, posiada aż dwie kondygnacje lokali usługowych na sprzedaż lub wynajem.

 

Dostępność dla klientów

W przypadku działalności usługowej, kawiarni, restauracji czy banków, kluczowa będzie lokalizacja dostępna dla przechodniów. Okolice centrum są często chętnie odwiedzane przez turystów, co w lokalach gastronomicznych stanowi dużą zaletę. Inaczej jest ze sklepami specjalistycznymi: tu wybór dzielnicy nie jest tak istotny, bo przeważającym czynnikiem jest unikatowy asortyment.

 

Udogodnienia i bezpieczeństwo

Dobrze zwrócić uwagę na fakt, że nowoczesne budynki gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa ze względu na monitoring i całodobową ochronę. Obecnie nawet w niskich zabudowach montowane są windy, a to ułatwia dostęp do lokalu także osobom o ograniczonej sprawności ruchowej – komentuje Tomasz Bednarek, pracownik wrocławskiego dewelopera WPBM „Mój Dom” S.A.

Pamiętajmy, że bez skrupulatnie sporządzonego kosztorysu nie ruszymy dalej. Przy tego typu transakcjach zawsze należy założyć zapas na nieprzewidziane wydatki. Dobrze zaplanowany budżet to istotny filtr, który pozwoli nam znacznie zawęzić oferty brane pod uwagę pod względem cen nieruchomości we Wrocławiu.



powrót »

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.