Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
piątek, 28 lipca 2017, imieniny: Ady, Wiwiany, Sylwiusza
Serwisy:

Targi Mebli i Wyposażenia Wnętrz FURNISHOW odbędą się od 26 do 28 października 2017 r.
dodano: 2017-07-02
powrót »

Targi Mebli i Wyposażenia Wnętrz FURNISHOW odbędą się od 26 do 28 października 2017 r. w Warszawie w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14. To okazja dla kupców meblowych, by uzupełnić swoją ofertę handlową po letnim sezonie sprzedażowym, a dla producentów, by wypromować swoje kolekcje. Organizatorem wydarzenia są Międzynarodowe Targi Poznańskie.

 

Formuła b2b/b2c

Targi FURNISHOW mają formułę mieszaną. Adresowane są głównie do klientów biznesowych:

termin_furnishow.jpg

  • projektantów i architektówwnętrz
  • przedstawicieli sieci i salonów meblowych
  • przedstawicieli hurtowni i salonów typu home&garden,
  • reprezentantów sklepów internetowych,
  • hurtowych dystrybutorów mebli z zagranicy.

Ale w ostatni dzień, w sobotę, ekspozycja dostępna będzie także dla klientów detalicznych zainteresowanych zakupem mebli. Szczególnie dla mieszkańców metropolii warszawskiej i Mazowsza to okazja, by poszukać ciekawych inspiracji w aranżacji wnętrz.

Przewidywana liczba zwiedzających w roku 2017 - 10.000

 

Jesienne targi meblowe

Targi FURNISHOW nie stanowią konkurencji wobec odbywających się w marcu w Poznaniu międzynarodowych kontraktacji meblowych MEBLE POLSKA, lecz są uzupełnieniem oferty Międzynarodowych Targów Poznańskich dla branży meblowej. Z naszych rozmów z kluczowymi zwiedzającymi i producentami mebli wynika, że istnieje w Polsce rynkowa potrzeba organizacji mocnych pod względem jakości profesjonalnych zwiedzających targów meblowych w drugiej połowie roku.

Patent na zwiedzających

Obietnice dotyczące wysokiej jakości profesjonalnej publiczności mają w wypadku Międzynarodowych Targów Poznańskich pokrycie w ogromnym doświadczeniu organizatorów. W promocji targów wykorzystane zostaną sprawdzone elementy strategii komunikacyjnej będącej źródłem sukcesu targów MEBLE POLSKA. FURNISHOW poprzedzi intensywna kampania promocyjna obejmująca:

  • direct marketing adresowany do 2.500 projektantów i architektów wnętrz
  • wysyłkę zaproszeń do 35.000 kupców meblowych w kraju i za granicą
  • telemarketing skierowany do 3000 kluczowych handlowców
  • reklamy i PR w prasie meblowej
  • internetową kampanię Google AdWords i remarketing
  • outdoor w Warszawie i okolicach
fotolia_136320029_subscription_monthly_m lokalizxacja_furnishow2.jpg

Zapraszamy!



powrót »

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.