Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
sobota, 21 października 2017, imieniny: Celiny, Hilarego, Janusza
Serwisy:

KREMOWE SERY HOCHLAND
dodano: 2017-10-05
powrót »

Test jakości i smaku zaliczony! - nowa kampania z Anną Guzik

 

Naturalność i jakość składników jest dla marki Hochland równie ważna co doskonały smak serów. Zgodnie z tą zasadą zaprojektowane zostały nowe opakowania kremowych serów topionych Hochland, a także przygotowano nową kampanię marketingową.


Nowe, nowoczesne opakowania wyraźnie pokazują, że kremowe sery Hochland powstają z naturalnych składników, nie zawierają konserwantów oraz sztucznych barwników. Zachęcają również do odkrywania umieszczonych na nich inspiracji kulinarnych – czasami zaskakujących, zawsze pysznych przepisów na dania z zastosowaniem kremowych serów w domowej kuchni.

Z początkiem października rusza długofalowa kampania edukacyjna, która towarzyszy wprowadzeniu nowych opakowań. Do udziału w kampanii zaproszono Annę Guzik. Ania oprócz tego, że jest znaną aktorką telewizyjną i teatralną, jest także zwolenniczką zdrowego odżywiania. Zawsze zwraca uwagę na to co trafia na jej talerz, dba o siebie i swoją rodzinę. W najnowszej reklamie Ania odkrywa tajemnicę pysznego smaku serów Hochland. Śledzi z jakich składników zrobiony jest ser Hochland, aby finalnie potwierdzić: test jakości i smaku zaliczony!

 

Konsumenci nie wiedzą z czego i w jaki sposób zrobione są sery topione. To stanowi barierę dla całej kategorii, której Hochland jest zdecydowanym liderem. Dlatego pokazanie naturalnych składników, z których produkujemy nasze sery  jest dla nas bardzo ważne. Nowa komunikacja jest przejrzysta i ma na celu podkreślić wysoką jakość i pyszny smak kremowych serów marki Hochland – mówi Radosław Jurkowski brand manager w firmie Hochland Polska.

 

W ramach kampanii zostało zaplanowane silne wsparcie marketingowe. Poza reklamą telewizyjną zaplanowane zostały również liczne działania w Internecie m.in. w mediach społecznościowych. W projekcie wezmą udział influencerzy, blogerzy i vlogerzy. Przewidziano także materiały POS i akcje promocyjne w punktach sprzedaży.

Za koncepcję oraz produkcję filmu reklamowego odpowiada agencja reklamowa GPD, za zakup mediów – Value Media, a działania public relations – Quality Public Relations.



powrót »

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.