Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
środa, 13 grudnia 2017, imieniny: Dalidy, Juliusza, Łucji
Serwisy:

Hyundai promuje model Tucson
dodano: 2017-10-27
powrót »

W październiku rozpoczęła się kampania Hyundai Motor Poland, której celem jest wsparcie sprzedaży i wyprzedaży modelu z rocznika 2017. Za zakup mediów i kreację digital odpowiada dom mediowy Havas Media.


Nowy Tucson łączy znakomite właściwości jezdne z funkcjonalnością i stylem. Swoją odważną i muskularną sylwetkę zawdzięcza płynnym liniom nadwozia oraz zrównoważonym proporcjom. Jego przestronne, bogate wnętrze dostępne jest w czarnym lub beżowym wykończeniu. Szeroko otwierające się panoramiczne okno dachowe wypełnia kabinę światłem. Jest w nim też mnóstwo przestrzeni bagażowej dostępnej dzięki automatycznej, bezdotykowej tylnej klapie.

 

Mocna i zwarta sylwetka nowego Tucsona ujawnia silny, sportowy charakter samochodu, który aż rwie się do jazdy. Charakter Tucsona widać w każdym szczególe – począwszy od atrakcyjnych reflektorów LED, płynnie wkomponowanych w górne naroża heksagonalnego grilla, przez dynamicznie zarysowane linie boczne, aż po szeroki, wyrazisty tył.

Kampania komunikacyjna, oparta o atrakcyjną ofertę wyprzedażową potrwa do końca roku. Zaplanowane działania obejmują media online oraz telewizję. Za planowanie, zakup mediów oraz przygotowanie kreacji internetowych odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Autorem spotu telewizyjnego jest agencja Opus B.

 

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Artemis Alliance (data management platform), Affiperf (globalna technologia do programatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), Mobext (agencja wyspecjalizowana w dostarczaniu strategicznych rozwiązań opartych o kanał mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (jednostka wspierająca cele biznesowe firm dzięki efektywnemu wykorzystaniu danych i nowych technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



powrót »

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.