Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
wtorek, 23 stycznia 2018, imieniny: Fernandy, Jana, Rajmundy
Serwisy:

 

REKLAMA
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
Hyundai wystartował z kampanią nowego modelu Kona
dodano: 2017-11-16
powrót »

Rozpoczęła się kampania promująca nowy model typu SUV marki Hyundai – KONA. Launch modelu wspiera kampania promująca w kinie oraz mediach online. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.


W połowie listopada wystartowała kampania marki Hyundai, która ma na celu reklamę nowego modelu KONA  reprezentującego segment B-SUV. W ramach promocji zaplanowane są działania w kinach sieci Helios, NAM, Multikino oraz Kinads, które potrwają do 28 grudnia oraz w mediach online, które potrwają do 30 grudnia. Za przygotowanie materiałów kreatywnych (online), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu kinowego jest agencja Opus B.

Więcej na temat nowego modelu Hyundai można znaleźć tutaj https://www.hyundai.pl/Samochod/Rekreacyjne/KONA/

 

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Artemis Alliance (data management platform), Affiperf (globalna technologia do programatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), Mobext (agencja wyspecjalizowana w dostarczaniu strategicznych rozwiązań opartych o kanał mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (jednostka wspierająca cele biznesowe firm dzięki efektywnemu wykorzystaniu danych i nowych technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.