Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
środa, 13 grudnia 2017, imieniny: Dalidy, Juliusza, Łucji
Serwisy:

Wystartowała kampania VOD marki Sanytol
dodano: 2017-11-16
powrót »

W tym tygodniu wystartowała kampania VOD promująca markę środków czystości – Sanytol. Media w kampanii, która po raz pierwszy jest prowadzona również na platformach VOD, zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.


Rozpoczęła się jesienna kampania promująca markę Sanytol, która na polskim rynku oferuje serię produktów dezynfekujących przeznaczonych do użycia w domu. Marka Sanytol to gama produktów przeznaczonych do czyszczenia, prania, odświeżania oraz higieny osobistej. To, co wyróżnia produkty na tle konkurencji, to formulacje pozbawione chloru, dzięki czemu w bezpieczny sposób można skutecznie dezynfekować wszystkie miejsca i powierzchnie w domu – usuwając bakterie, wirusy i grzyby.

Zaplanowane działania obejmują standardową kampanię telewizyjną oraz wsparcie platformami VOD TVP i IPLA. Dodatkowo kampania jest również kupowana w modelu programmatic przez Affiperf, jednostkę HMG specjalizującą się w automatycznym zakupie powierzchni reklamowej. Kampania potrwa do grudnia 2017 r. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

 

Link do spotu VOD: https://drive.google.com/open?id=1YU6sPPoPzoDA-31l8_Fs3xjigzTx034x

 

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Artemis Alliance (data management platform), Affiperf (globalna technologia do automatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), Mobext (agencja wyspecjalizowana w dostarczaniu strategicznych rozwiązań opartych o kanał mobile), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych) oraz 18 Havas Warsaw (realizujący projekty łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



powrót »

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.