Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
poniedziałek, 17 grudnia 2018, imieniny: Jolanty, Łukasza, Olimpii
Serwisy:

 

Nowa tożsamość marki Lectra
dodano: 2018-01-15
powrót »

Nowa tożsamość marki Lectra nawiązuje do ery cyfryzacji, czerpie inspirację ze strategii firmy, jest skupiona na kliencie i zakotwiczona w koncepcji Przemysłu 4.0 

 

Paryż, 9 stycznia 2018 – Lectra, partner technologiczny przedsiębiorstw wykorzystujących tkaniny i skórę, prezentuje nową tożsamość marki, która wyraża orientację firmy na rozwiązania cyfrowe, tworzone z myślą o wspieranie firm z branży odzieżowej, motoryzacyjnej i meblowej w erze Przemysłu 4.0.

Opracowana wspólnie z agencją ComCorp, nowa tożsamość marki Lectra wyraża ciągłą ewolucję firmy i podkreśla jej pozycję pioniera, wytyczającego szlaki Przemysłu 4.0 w branży. Odświeżony wizerunek wywołuje silne skojarzenia z innowacyjnością, wpisaną w DNA firmy i odzwierciedla cztery wyznawane przez firmę Lectra wartości: troskę, zaangażowanie, przenikliwość i wizjonerstwo.

 

Nowe, nowoczesne i eleganckie logo, podkreśla wysoką pozycję rynkową marki, jej dumę ze współpracy z przedsiębiorstwami o nowoczesnym podejściu do biznesu oraz stopniową, opartą na analizie danych ewolucję oferty Lectra. Kwadratowe piksele widoczne w nowej oprawie graficznej materiałów firmy Lectra symbolizują rozwój w stronę cyfryzacji. Natomiast tak charakterystyczne dla marki barwy pozostają niezmienione. Ich zadaniem jest przypominanie klientom o lojalności firmy Lectra i jej zobowiązaniu do pozostania ich niezastąpionym partnerem technologicznym.

Hasło „Empowering customers through industrial intelligence” potwierdza zaangażowanie marki Lectra w dostarczanie klientom narzędzi do realizowania ich celów. Stale obserwując trendy w sektorach przemysłu, w których działają klienci, Lectra projektuje rozwiązania mające wspierać ich w erze cyfryzacji i pomagać im w drodze do świata przemysłu przyszłości.

 

Od 2007 roku Lectra jest pionierem w dziedzinie Internetu rzeczy. Marka aktywnie dąży do wdrożenia zasad Przemysłu 4.0, opierając swoją ofertę na gromadzeniu i analizie danych. Koncepcja analityki przemysłowej jest kluczowa dla wdrożenia cyfrowego łańcucha wartości. Umożliwia bowiem współpracę w czasie rzeczywistym zespołów odpowiedzialnych za projektowanie i produkcję z inteligentną fabryką, dostawcami i konsumentami.

„Nowa tożsamość marki Lectra stanowi bezpośrednie odzwierciedlenie ewolucji strategii firmy, jej doświadczenia i bogatej historii,” oświadcza Alexis Noal, wiceprezes ComCorp. „Nowa tożsamość marki jest owocem ścisłej współpracy poszczególnych zespołów i została oparta na rozmowach z klientami i partnerami firmy Lectra.”

 

„Rok 2017 był jednym z najbardziej ekscytujących dla spółki Lectra, ponieważ rozpoczął się ogłoszeniem nowej strategii, opracowanej z myślą o wsparciu naszych klientów w sprawnym wejściu w erę Przemysłu 4.0. Strategia ta była inspiracją do odświeżenia fundamentów naszej marki. Nowa tożsamość marki Lectra, którą mamy dziś przyjemność przedstawić, wyraża dynamikę naszej firmy, jej śmiałą wizję i ambicję,” podkreśliła Céline Choussy Bedouet, dyrektor ds. marketingu i komunikacji.

 

Odkryj nową tożsamość naszej marki, klikając tutaj!



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.