Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
czwartek, 21 marca 2019, imieniny: Benedykta, Lubomiry, Lubomira
Serwisy:

 

REKLAMA
reklama
Masz 40 lub więcej lat? Już dziś sprawdź swój wzrok w jednym z 1600 zakładów optycznych w całej Polsce!
dodano: 2018-03-02
powrót »

Ruszyły zapisy na badania wzroku dla osób po czterdziestce, oferowane w ramach kampanii edukacyjnej CZAS NA WZROK 40+. Badanie wykonują specjaliści, tj. optometryści i okuliści w wybranych salonach optycznych na terenie całego kraju. Obecnie to ponad 1600 punktów optycznych, a ich lista znajduje się na stronie internetowej kampanii www.czasnawzrok.pl.

Kampania CZAS NA WZROK 40+ ma zachęcać osoby po czterdziestce do regularnego badania wzroku, a także propagować wiedzę o prezbiopii – przypadłości będącej efektem naturalnych zmian układu wzrokowego zachodzących z wiekiem. Jak pokazują badania, niemal 100 proc. Polaków po 40. roku życia doświadcza wyraźnego pogorszenia widzenia. Prawie każdy z nich zna z autopsji rozmazywanie się tekstu przed oczami, doświadcza problemów z akomodacją oka, gorzej widzi w niepełnym oświetleniu. Niestety po pomoc specjalisty sięga niewielki procent tej grupy. Przyczyną jest brak wiedzy o prezbiopii i metodach jej korekcji.

 

Z prezbiopią można komfortowo żyć do późnej starości – przekonują m.in. optometryści zaangażowani w kampanię CZAS NA WZROK 40+. Nie trzeba oddalać tekstu od oczu, by zobaczyć go wyraźnie i można jednakowo dobrze widzieć na każdą odległość. Utrzymanie takiego stanu rzeczy gwarantują właściwie dobrane okulary progresywne. Choć są najlepszym rozwiązaniem dla prezbiopów, nosi je zaledwie 13% wszystkich okularników 40+. Okulary progresywne korygują jednoczesne widzenie bliży, dali i odległości pośrednich, a jedna ich para zastępuje kilka par okularów „zwykłych”, noszonych naprzemiennie przy wykonywaniu różnych czynności.

Kluczem do sukcesu w korekcji prezbiopii są też wykonywane regularnie badania wzroku. Organizatorzy kampanii CZAS NA WZROK 40+ liczą, że uda im się zaszczepić polskim czterdziestolatkom nawyk badania wzroku raz na rok, jaki mają np. Francuzi. Pomimo, że w ramach kampanii zaplanowano cały wachlarz różnorodnych działań edukacyjnych, to jej kluczowym elementem są właśnie badania. Cykl badań wzroku, realizowany w ramach kampanii CZAS NA WZROK 40+ to największa tego typu akcja spośród obecnie prowadzonych.

 

Wszystkie osoby zainteresowane sprawdzeniem swojego wzroku, a także otrzymaniem voucherów zniżkowych na wykonanie okularów progresywnych, zapraszamy na stronę www.czasnawzrok.pl lub do skorzystania ze specjalnej infolinii 662 902 000.

 

Źródło cytowanych danych: badanie opinii, postaw, zwyczajów i wiedzy na temat dbania o wzrok, przeprowadzone na zlecenie Grupy Essilor przez PBS Sp. z o.o. w styczniu 2018 r, na reprezentatywnej grupie Polaków n=602 w wieku 40-55 lat.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

REKLAMA
reklama
© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.