Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
piątek, 14 grudnia 2018, imieniny: Alfreda, Izydora, Zoriny
Serwisy:

 

Datalogic wraz z Mercator S. przedstawiają rozwiązanie Self-Shopping na „Poland & CEE Retail Summit 2018”
dodano: 2018-03-08
powrót »

Datalogic, światowy lider na rynku automatycznego gromadzenia danych i automatyzacji procesów, w dniach 13-14 marca zaprezentuje na żywo  w Warszawie podczas Poland & CEE Retail Summit 2018 rozwiązanie do self-shoppingu. 

W trakcie warsztatów pod tytułem “Customer Engagement Relationship in the New Retail”, Datalogic przedstawi swoją wizję trendów oraz technologii przyszłości, które pozwalają budować trwałe relacje z klientami  na rynku Retail. Dzięki nim operacje w sklepie przebiegać będą płynniej, a tranzakcje POS szybciej oraz bardziej przyjaznie dla klienta.

Dzięki doskonałym relacjom z Marcator S., jednym z głównych graczy na rynku retail w krajach Bałkańskich, Datalogic w trakcie warsztatów przeprowadzi rozmowę z Panem Damjan’em Miočinović’iem, dyrektorem ds. Wsparcia Aplikacji Biznesowych w firmie Marcator S., który podzieli się swoimi doświadczeniami, wynikami, a także opowie o korzyściach wynikających z inteegracji systemu Self-Shopping na Serbskim rynku  retail.

"Nasi klienci byli tak zadowoleni z sytemu do Self-Shoppingu, że musieliśmy zwiększyć liczbę urządzeń Joya w naszych sklepach, tak aby zaspokoić na nie popyt, gdyż te mobilne komputery były ciągle na zakupach" - wyjaśnia Damjan Miočinović i kontynuuje " wyniki przekroczyły wszelkie nasze oczekiwania, ze względu na wzrost średniej kwoty rachunku za zakupy, skuteczność płacenia oraz wzrost lojalności klientów. Zdecydowanie będziemy kontynuować wdrażanie rozwiązania w innych sklepach i hipermarketach naszej sieci handlowej. Jako potwierdzenie naszej udanej współpracy z Datalogic, chętnie dzielimy się naszym doświadczeniem na Poland & CEE Retail Summit".

"Obecność Pana Damjana podczas naszych warsztatów w Warszawie jest dla nas bardzo ważne. Mercator wzmacnia i udawadnia skuteczność naszego rozwiązania w Self Shoppingu i potwierdza nasze skupienie na potrzebach klientów, a także naszą skuteczność w tworzeniu owocnych, silnych, przyjaznych relacji z klientami retail "- stwierdza Luigi Frison - Dyrektor Marketingu i Store Automation Retail w firmie  Datalogic. "Dlatego jesteśmy bardzo dumni z tego, że Mercator S. promuje na naszym stoisku nasze rozwiązanie do Self-Shoppingu w Polsce, najważniejszym rynku retail  w Europie Wschodniej" - podsumowuje Frison.

 

Datalogic jest światowym liderem na rynku automatycznego przechwytywania danych i automatyzacji procesów specjalizującym się w projektowaniu i produkcji czytników kodów kreskowych, komputerów przenośnych, czujników do wykrywania, pomiarów i bezpieczeństwa, systemów RFID i systemów znakowania laserowego. Rozwiązania Datalogic pomagają zwiększyć efektywność i jakość procesów w branży handlu detalicznego, produkcji, transportu i logistyki oraz opieki zdrowotnej w całym łańcuchu wartości.
Wiodący światowi gracze w czterech referencyjnych branżach używają wyrobów Datalogic dzięki dbałości o klienta i jakości wyrobów oferowanych od 45 lat przez Grupę Datalogic.


Obecnie Grupa Datalogic z siedzibą w Bolonii we Włoszech zatrudnia około 2700 pracowników w 30 krajach na całym świecie, posiadając zakłady produkcyjne i punkty serwisowe w Stanach Zjednoczonych, Brazylii, we Włoszech, na Słowacji, Węgrzech i w Wietnamie. W 2016 roku Datalogic osiągnęła obroty w wysokości 576,5 miliona euro i zainwestowała ponad 50 milionów euro w badania i rozwój, rejestrując ponad 1200 patentów w wielu krajach.


Datalogic S.p.A. jest notowana w segmencie STAR na włoskiej giełdzie papierów wartościowych od 2001 roku jako DAL.MI. Więcej informacji o Datalogic można znaleźć na stronie internetowej:
www.datalogic.com.

Datalogic i logo Datalogic są zastrzeżonymi znakami towarowymi Datalogic S.p.A. w wielu krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych i na terenie UE.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.