Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
sobota, 18 sierpnia 2018, imieniny: Bogusława, Bronisława, Ilony
Serwisy:

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
Datalogic wraz z Mercator S. przedstawiają rozwiązanie Self-Shopping na „Poland & CEE Retail Summit 2018”
dodano: 2018-03-08
powrót »

Datalogic, światowy lider na rynku automatycznego gromadzenia danych i automatyzacji procesów, w dniach 13-14 marca zaprezentuje na żywo  w Warszawie podczas Poland & CEE Retail Summit 2018 rozwiązanie do self-shoppingu. 

W trakcie warsztatów pod tytułem “Customer Engagement Relationship in the New Retail”, Datalogic przedstawi swoją wizję trendów oraz technologii przyszłości, które pozwalają budować trwałe relacje z klientami  na rynku Retail. Dzięki nim operacje w sklepie przebiegać będą płynniej, a tranzakcje POS szybciej oraz bardziej przyjaznie dla klienta.

Dzięki doskonałym relacjom z Marcator S., jednym z głównych graczy na rynku retail w krajach Bałkańskich, Datalogic w trakcie warsztatów przeprowadzi rozmowę z Panem Damjan’em Miočinović’iem, dyrektorem ds. Wsparcia Aplikacji Biznesowych w firmie Marcator S., który podzieli się swoimi doświadczeniami, wynikami, a także opowie o korzyściach wynikających z inteegracji systemu Self-Shopping na Serbskim rynku  retail.

"Nasi klienci byli tak zadowoleni z sytemu do Self-Shoppingu, że musieliśmy zwiększyć liczbę urządzeń Joya w naszych sklepach, tak aby zaspokoić na nie popyt, gdyż te mobilne komputery były ciągle na zakupach" - wyjaśnia Damjan Miočinović i kontynuuje " wyniki przekroczyły wszelkie nasze oczekiwania, ze względu na wzrost średniej kwoty rachunku za zakupy, skuteczność płacenia oraz wzrost lojalności klientów. Zdecydowanie będziemy kontynuować wdrażanie rozwiązania w innych sklepach i hipermarketach naszej sieci handlowej. Jako potwierdzenie naszej udanej współpracy z Datalogic, chętnie dzielimy się naszym doświadczeniem na Poland & CEE Retail Summit".

"Obecność Pana Damjana podczas naszych warsztatów w Warszawie jest dla nas bardzo ważne. Mercator wzmacnia i udawadnia skuteczność naszego rozwiązania w Self Shoppingu i potwierdza nasze skupienie na potrzebach klientów, a także naszą skuteczność w tworzeniu owocnych, silnych, przyjaznych relacji z klientami retail "- stwierdza Luigi Frison - Dyrektor Marketingu i Store Automation Retail w firmie  Datalogic. "Dlatego jesteśmy bardzo dumni z tego, że Mercator S. promuje na naszym stoisku nasze rozwiązanie do Self-Shoppingu w Polsce, najważniejszym rynku retail  w Europie Wschodniej" - podsumowuje Frison.

 

Datalogic jest światowym liderem na rynku automatycznego przechwytywania danych i automatyzacji procesów specjalizującym się w projektowaniu i produkcji czytników kodów kreskowych, komputerów przenośnych, czujników do wykrywania, pomiarów i bezpieczeństwa, systemów RFID i systemów znakowania laserowego. Rozwiązania Datalogic pomagają zwiększyć efektywność i jakość procesów w branży handlu detalicznego, produkcji, transportu i logistyki oraz opieki zdrowotnej w całym łańcuchu wartości.
Wiodący światowi gracze w czterech referencyjnych branżach używają wyrobów Datalogic dzięki dbałości o klienta i jakości wyrobów oferowanych od 45 lat przez Grupę Datalogic.


Obecnie Grupa Datalogic z siedzibą w Bolonii we Włoszech zatrudnia około 2700 pracowników w 30 krajach na całym świecie, posiadając zakłady produkcyjne i punkty serwisowe w Stanach Zjednoczonych, Brazylii, we Włoszech, na Słowacji, Węgrzech i w Wietnamie. W 2016 roku Datalogic osiągnęła obroty w wysokości 576,5 miliona euro i zainwestowała ponad 50 milionów euro w badania i rozwój, rejestrując ponad 1200 patentów w wielu krajach.


Datalogic S.p.A. jest notowana w segmencie STAR na włoskiej giełdzie papierów wartościowych od 2001 roku jako DAL.MI. Więcej informacji o Datalogic można znaleźć na stronie internetowej:
www.datalogic.com.

Datalogic i logo Datalogic są zastrzeżonymi znakami towarowymi Datalogic S.p.A. w wielu krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych i na terenie UE.



powrót »
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.