Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
poniedziałek, 24 września 2018, imieniny: Dory, Gerarda, Maryny
Serwisy:

 

Wystartowała kampania Mistrzowska Loteria Hyundai 2018
dodano: 2018-03-23
powrót »

Hyundai wystartował z nową kampanią Mistrzowska Loteria Hyundai 2018, nawiązującą do zbliżającego się Mundialu. W ramach kampanii można wygrać samochód Hyundai i30, a także piłki i bilety na mecze. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.


W ramach kampanii marka Hyundai przygotowała specjalne wersje GO! modeli i10, i20, i30 oraz Tucson, które dostępne są m.in. w dedykowanym kolorze Champion Blue. Na specjalnie stworzonej stronie konkursowej, każdy kto przetestuje lub kupi jeden z modeli GO! może wziąć udział w loterii. Do wygrania są repliki oryginalnej piłki meczowej adidas Telstar 18, bilety na mecz Polska – Senegal oraz na mecz finałowy, a osoby, które zdecydują się na zakup samochodu, mają szansę na wygranie Hyundaia i30 GO! Plus.

Zaplanowane działania digitalowe rozpoczęły się 15 marca, a kampania telewizyjna startuje 27 marca podczas emisji meczu Polska – Korea. Za przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu telewizyjnego jest agencja Opus B.

Wyjątkowe wersje GO! Champion Blue

Wersje GO! wyróżniają się elementami wyposażenia w bardzo korzystnej cenie, oferowanymi do tej pory w wyższych specyfikacjach. Takie podejście jest zgodne z polityką marki Hyundai, zakładającą powszechną dostępność nowych rozwiązań i elementów wyposażenia premium. Dodatkowo, samochody w wersjach GO! zyskały także dedykowane elementy stylistyczne. W zależności od modelu mogą to być czarne, błyszczące lusterka, czarna podsufitka, tapicerka z niebieskimi dodatkami. Aby jeszcze bardziej podkreślić wyjątkowość modeli GO!, samochody oferowane są w stworzonym specjalnie dla tych wersji, metalizowanym lakierze Champion Blue.

 

Specyfikacja wersji GO! różni się w zależności od modelu. Klienci planujący zakup modelu Tucson w średniej wersji wyposażenia, decydując się na droższą o 4 tysiące wersję GO!, otrzymują dodatkowo: nawigację z 8-calowym, kolorowym ekranem dotykowym i 10-letnim programem aktualizacji MapCare, system informacji o znakach i ograniczeniach prędkości (SLIF), system utrzymania pasa ruchu (LKAS), wykończenie w kolorze ciemnego metalu, skórzaną kierownicę częściowo perforowaną, składane elektrycznie, czarne (błyszczące) lusterka boczne, dedykowaną tapicerkę oraz czarną podsufitkę. Z kolei przy zakupie Tucsona w wersji GO! Plus, zamiast w wersji Style, klient zapłaci 4 500 PLN więcej, ale samochód będzie wyposażony w elementy, których łączna wartość wynosi 11 000 PLN np. inteligentną klapę bagażnika otwieraną elektrycznie czy dwupanelowy dach panoramiczny. Oznacza to realną korzyść w wysokości 6 500 PLN. 

 

Szczegóły loterii można znaleźć tutaj https://mistrzowski.hyundai.pl/, a specjalne wersje modeli Hyundai można obejrzeć na stronie http://www.hyundai.pl/GO/

 

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Artemis Alliance (data management platform), Affiperf (globalna technologia do programatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), Mobext (agencja wyspecjalizowana w dostarczaniu strategicznych rozwiązań opartych o kanał mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (jednostka wspierająca cele biznesowe firm dzięki efektywnemu wykorzystaniu danych i nowych technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.