Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
niedziela, 17 lutego 2019, imieniny: Donata, Gizeli, Łukasza
Serwisy:

 

REKLAMA
reklama
Dawid Podsiadło w kampanii Credit Agricole
dodano: 2018-04-04
powrót »

Bank Credit Agricole wystartował z nową kampanią reklamową, w której występuje Dawid Podsiadło. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group.


Dawid Podsiadło jest jednym z najchętniej słuchanych artystów w Polsce, a słuchanie, w dodatku z uwagą – choć w nieco innym znaczeniu – jest w nowej komunikacji Credit Agricole szczególne ważne. Dlatego w kampanii pojawia się również sympatyczna i energetyczna doradczyni, pani Kasia, która potrafi uważnie wysłuchać każdego klienta i zaproponować najlepsze rozwiązania.

Tą kampanią odświeżamy wizerunek i podkreślamy unikalne cechy naszego banku. Wyróżnia nas to, że nie sprzedajemy po prostu produktów bankowych i ubezpieczeniowych, ale z uwagą słuchamy naszych klientów i doradzamy tylko takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują. W ten sposób budujemy wartościowe i długoterminowe relacje – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

Kampania wystartowała 1 kwietnia i potrwa trzy miesiące. Zaplanowane działania obejmują media: TV, radio, standardowy outdoor oraz siatki. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiedzialny jest dom mediowy Arena Media, a za działania w internecie CUBE GROUP i Performics. Kreację stworzyła Agencja reklamowa JUST, a spoty wyprodukował Opus Film.

 

Arena Media – agencja mediowa, działająca w ramach Havas Media Group, oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Swoją działalność w Polsce rozpoczęła w 2010 roku. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m. in.: Carrefour Polska, LG Electronics, Credit Agricole Bank Polska, Grupa Tikkurila, Svarovsky, AXA, Oriflame, Polska Organizacja Turystyczna, ABB. W 2014 roku Arena Media otrzymała wyróżnienie Wschodząca Gwiazda przyznane przez „Media & Marketing Polska”.

 

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Artemis Alliance (data management platform), Affiperf (globalna technologia do programatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), Mobext (agencja wyspecjalizowana w dostarczaniu strategicznych rozwiązań opartych o kanał mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (jednostka wspierająca cele biznesowe firm dzięki efektywnemu wykorzystaniu danych i nowych technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.