Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
wtorek, 13 listopada 2018, imieniny: Arkadii, Krystyna, Stanisławy
Serwisy:

 

Dawid Podsiadło w kampanii Credit Agricole
dodano: 2018-04-04
powrót »

Bank Credit Agricole wystartował z nową kampanią reklamową, w której występuje Dawid Podsiadło. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group.


Dawid Podsiadło jest jednym z najchętniej słuchanych artystów w Polsce, a słuchanie, w dodatku z uwagą – choć w nieco innym znaczeniu – jest w nowej komunikacji Credit Agricole szczególne ważne. Dlatego w kampanii pojawia się również sympatyczna i energetyczna doradczyni, pani Kasia, która potrafi uważnie wysłuchać każdego klienta i zaproponować najlepsze rozwiązania.

Tą kampanią odświeżamy wizerunek i podkreślamy unikalne cechy naszego banku. Wyróżnia nas to, że nie sprzedajemy po prostu produktów bankowych i ubezpieczeniowych, ale z uwagą słuchamy naszych klientów i doradzamy tylko takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują. W ten sposób budujemy wartościowe i długoterminowe relacje – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

Kampania wystartowała 1 kwietnia i potrwa trzy miesiące. Zaplanowane działania obejmują media: TV, radio, standardowy outdoor oraz siatki. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiedzialny jest dom mediowy Arena Media, a za działania w internecie CUBE GROUP i Performics. Kreację stworzyła Agencja reklamowa JUST, a spoty wyprodukował Opus Film.

 

Arena Media – agencja mediowa, działająca w ramach Havas Media Group, oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Swoją działalność w Polsce rozpoczęła w 2010 roku. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m. in.: Carrefour Polska, LG Electronics, Credit Agricole Bank Polska, Grupa Tikkurila, Svarovsky, AXA, Oriflame, Polska Organizacja Turystyczna, ABB. W 2014 roku Arena Media otrzymała wyróżnienie Wschodząca Gwiazda przyznane przez „Media & Marketing Polska”.

 

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Artemis Alliance (data management platform), Affiperf (globalna technologia do programatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), Mobext (agencja wyspecjalizowana w dostarczaniu strategicznych rozwiązań opartych o kanał mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (jednostka wspierająca cele biznesowe firm dzięki efektywnemu wykorzystaniu danych i nowych technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.