Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
sobota, 23 lutego 2019, imieniny: Damiana, Romana, Romany
Serwisy:

 

REKLAMA
reklama
Havas Media Group powołuje DBI
dodano: 2018-04-18
powrót »

Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.


DBI to zespół doświadczonych diagnostów zajmujących się danymi, którzy doradzają klientowi w zrozumieniu pełnej wartości potencjału digitalowego ich firmy. Jednostka, na czele której stoi Wiola Łada-Szewczenko, wykorzystując analitykę oraz narzędzia data driven marketingu, wydobywa insighty służące do optymalizacji biznesu klienta oraz tworzenia strategii marketingowych.

– Dane i technologia mają szczególne znaczenie w komunikacji marek. Ich zbieranie i przetwarzanie stanowi wyzwanie dla marketerów z uwagi na między innymi silosową budowę struktur większości firm. DBI to zespół 8 ekspertów z zakresu analityki, ekonometrii, implementacji technologicznej. Jako specjaliści posiadający różnorodne doświadczenie budujemy dla naszych klientów zintegrowany ekosystem danych generowanych przez markę i tworzonych o marce – mówi Wiola Łada-Szewczenko, Head of DBI w Havas Media Group.


Wraz ze startem DBI wkraczamy w nowy obszar biznesowy, poszerzamy kompetencje digitalowe całej grupy, a co za tym idzie portfel usług konsultingowych opartych na analizie danych. Na bieżąco obserwujemy rynek i dostosowujemy się do jego wymogów, widzimy, że klienci oczekują pomocy w zarządzaniu danymi i w całym procesie transformacji technologiczno-digitalowej swojego biznesu. Bardzo ważne jest dla nas w związku z tym wspieranie marek i zwiększanie ich rentowności, m.in. dzięki zdefiniowaniu potrzeb w zakresie gromadzenia danych, określeniu optymalnego sposobu ich zbierania, a następnie wdrażaniu rozwiązań i konkretnych narzędzi – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group.

 

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (globalna technologia do programatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań 3i. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.