Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
środa, 23 stycznia 2019, imieniny: Fernandy, Jana, Rajmundy
Serwisy:

 

REKLAMA
reklama
WORTH PARTNERSHIP PROJECT RUSZYŁA DRUGA EDYCJA
dodano: 2018-04-20
powrót »

Po udanej pierwszej edycji, rusza drugi nabór projektów na stworzenie innowacyjnych  i wyjątkowych produktów w następujących sektorach: odzieżowym, obuwniczym, akcesoriów, biżuterii oraz wyrobów ze skóry

 

 

WORTH Partnership Project, europejska inicjatywa, której celem jest promocja branż mody i stylu życia w Europie oraz opracowanie innowacyjnych i opartych na nowoczesnym wzornictwie produktów, ogłosiła już pierwsze 25 zwycięskich partnerstw z pierwszej edycji.

Teraz #WORTHPartnershipProject ogłasza nabór na nowe projekty. WORTH rozpoczyna drugą edycję 4-letniego programu, którego celem jest wsparcie 150 partnerstw przez cały czas trwania inicjatywy.

Druga edycja rozpoczęła się 17 kwietnia i potrwa do 24 października 2018 r. Społeczność WORTH odnotowuje szybki wzrost, w chwili obecnej liczy już 700 członków zarejestrowanych na platformie WORTH i gotowych do nawiązania międzynarodowej współpracy.

Nagrodzone projekty otrzymają finansowanie, coaching, możliwość udziału w międzynarodowych wydarzeniach, profesjonalne kontakty, dostęp do ekskluzywnego rynku oraz do innowacyjnej społeczności, która pozwoli im rozpocząć realizację przełomowych pomysłów.

COSME WORTH Partnership Project wspiera współpracę między projektantami mody, tradycyjnym i cyfrowym rzemiosłem oraz przemysłem wytwórczym. Wybrane partnerstwa otrzymają wsparcie finansowe i wsparcie w budowaniu potencjału w celu wymiany wiedzy i umiejętności między producentami, firmami kreatywnymi i technologicznymi dzięki:

  • Dotacji w wysokości 10 000 euro na projekt
  • Indywidualnemu coachingowi i mentoringowi w pozycjonowaniu na rynku; pomocy przy realizacji działań brandingowych i zarządzaniu prawami własności intelektualnej
  • Udziałowi w dwóch międzynarodowych wydarzeniach
  • Networkingowi i współpracy międzysektorowej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WORTH Partnership Project zapewnia fundusze na międzynarodowe partnerstwa pomiędzy wysoce innowacyjnymi MŚP w branżach mody, projektowania i stylu życia.

W pierwsza edycji zgłoszonych zostało ponad 100 obiecujących projektów. Zostały one zawężone do 41 finalistów, którzy przedstawili swoje propozycje w międzynarodowym konkursie przed jury.

Rezultatem procesu selekcji był wybór 25 innowacyjnych partnerstw wybranych ze względu na ich wyjątkową jakość pomysłów i partnerów. Partnerstwa tworzą firmy z sektora MŚP (małe i średnie przedsiębiorstwa) działające w branży mody i dóbr konsumpcyjnych w całej Europie, które mogą brać udział w inicjatywie: projektanci, rzemieślnicy, start-upy, MŚP i firmy technologiczne działające w następujących sektorach: moda tekstylia, obuwie, wyroby skórzane, biżuteria, akcesoria, meble i wyposażenie wnętrz.

 

Podczas pierwszej międzynarodowej imprezy WORTH indywidualne zaangażowanie zarówno ze strony finalistów, jak i międzynarodowego jury było na bardzo wysokim poziomie. Wydarzenie zaowocowało powstaniem społeczności liderów innowacji, dzielących się swoją wiedzą i doświadczeniem.

 

 „To doświadczenie było bezcenne" - powiedziała Sabri Colle z firmy Madesign.

 

Pierwszy weekend WORTH skupił się na znalezieniu odpowiedzi na pytania, w jaki sposób przedstawiciele europejskich branży kreatywności i innowacji mogą dokonać znaczących zmian w celu lepszego funkcjonowania europejskich firm zajmujących się modą tekstylną, obuwniczą meblarstwem, projektowaniem i wyrobami skórzanymi. „Musimy zastanowić się nad nowymi sposobami łączenia kreatywności i innowacji oraz wyrażaniem kreatywności poprzez pryzmat innych dyscyplin" - powiedział Leslie Holden, dyrektor Amsterdam School of Fashion i członek zarządu.

 

Anna Athanasopoulou, Komisja Europejska, Szef Wydziału ds. Turystyki, Nowych i Kreatywnych Branż, DG ds. Rynku Wewnętrznego, Przemysłu, Przedsiębiorczości i MŚP, powiedziała: „Przywiązujemy dużą wagę do projektu partnerstwa WORTH. Poprzez tę inicjatywę i dzięki programowi UE COSME, zachęcamy do wymiany wiedzy i umiejętności pomiędzy projektantami mody, rzemiosłem tradycyjnym i cyfrowym oraz przemysłem produkcyjnym, a naszym celem jest pomoc małym firmom w zwiększeniu roli kreatywności i innowacji w procesie produkcyjny towarów i świadczeniu usług, aby pozostały konkurencyjne i rozwijały się".

 

WORTH Partnership Project to inicjatywa Unii Europejskiej, wspierająca współpracę między MŚP i początkującymi projektantami, producentami i firmami technologicznymi w celu tworzenia innowacyjnych produktów i pomysłów. Inicjatywa została ufundowana przez program COSME (program ramowy na rzecz konkurencyjności przedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw).  Inicjatywa jest finansowana w ramach programu COSME i realizowana przez konsorcjum na terenie całej Europy. Opiera się na założeniu, że branże kreatywne (MŚP i start-upy) są kluczowymi motorami wzrostu gospodarczego w Europie.

 

 

 

WORTH Partnership Project finansowany jest z Programu na rzecz konkurencyjności przedsiębiorstw oraz MŚP COSME, realizowanego przez Unię Europejską.

 

 

 

Strona konkursowa: WORTH Partnership Project: http://www.worthproject.eu  



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.