Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
poniedziałek, 24 września 2018, imieniny: Dory, Gerarda, Maryny
Serwisy:

 

Agility uruchamia nową spedycyjną platformę online - Shipa Freight™
dodano: 2018-04-23
powrót »

Usługa umożliwia sprawdzanie stawek, booking, płatność i śledzenie ładunków online


Agility, globalny dostawca zintegrowanych rozwiązań logistycznych, ogłosił uruchomienie platformy Shipa Freight, pierwszej w pełni zintegrowanej usługi spedycyjnej online, która umożliwia użytkownikom sprawdzanie stawek transportowych, rezerwację, dokonywanie płatności oraz śledzenie przesyłek morskich i lotniczych na całym świecie.

 

Shipa Freight zapewnia bieżący dostęp do stawek transportowych z krajów odpowiadających za 95 proc. światowego handlu, bez zobowiązania do zakupu. Umożliwia także użytkownikom zarządzanie ich ładunkami przy pomocy prostych i łatwych narzędzi, dostępnych w komputerze, laptopie, tablecie oraz telefonie komórkowym.

„Shipa Freight to proste rozwiązanie technologiczne dla małych i średnich przedsiębiorstw, które pragną skutecznie radzić sobie nawet z najbardziej złożonymi procesami transportowymi” powiedział Tarek Sultan, CEO Agility. „Zapewnia im przejrzystość, elastyczność, konkurencyjne ceny i obsługę dotychczas dostępne tylko dla największych międzynarodowych klientów.”

 

Wsparciem dla Shipa Freight jest światowa sieć Agility, obejmująca ponad 22 000 doświadczonych pracowników, zatrudnionych w ponad 500 oddziałach w 100 krajach. Oferuje ona odpowiednią obsługę wszystkich klientów i zapewnia małym oraz średnim przedsiębiorstwom dostęp do rynków wschodzących na całym świecie. Dział obsługi klienta Agility pracuje w systemie 24/7, a jego pracownicy pomagają w rezerwacji i zarządzaniu ładunkami oraz oferują stawki, które nie są dostępne online.

 

„Platforma cyfrowa Shipa Freight umożliwia użytkownikom pełne zarządzanie ładunkiem online” mówi Toby Edwards, CEO Shipa Freight. „Proces obejmuje rezerwację ładunku, różne metody płatności oraz śledzenie w trybie online, co wcześniej nie było powszechnie dostępne dla małych i średnich firm”.

W ankiecie przeprowadzonej niedawno przez Agility wśród 800 małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawiciele badanych firm stwierdzili, że rozwiązania ułatwiające realizację skomplikowanych procesów transportowych, w tym prawidłowe przygotowanie ładunku, spełnienie wymogów celnych czy wypełnienie koniecznej dokumentacji pozwoliłyby im w znacznym stopniu zwiększyć międzynarodowe obroty handlowe. Shipa Freight pomaga klientom w rozwiązaniu tych wszystkich problemów, ponieważ oferuje bazę danych zawierającą informacje o obowiązujących przepisach oraz dokumentach wymaganych na wszystkich szlakach handlowych. To ułatwia użytkownikom spełnienie wszystkich wymagań prawnych, stanowiących często poważne utrudnienie dla mniejszych przedsiębiorców.

 

„Shipa Freight jest propozycją wyjątkową wśród usług spedycyjnych online” powiedział Sultan. „Oferuje ona rozwiązania zarówno w zakresie transport lotniczego, jak i morskiego, obejmujące ładunki pełnokontenerowe (FCL) i drobnicowe (LCL). Zapewnia użytkownikom możliwość zarządzania ładunkami od początku do końca procesu, od uzyskania stawki, przez rezerwację i płatność, po śledzenie, a także całodobowy dostęp do działu obsługi klienta. Dodatkowo platforma wykorzystuje możliwości wynikające z globalnej obecności i skali działania Agility, czyli przede wszystkim elastyczność, wiedzę oraz znajomość procesów transportowych na całym świecie.”

 

Shipa Freight to jedno z kilku innowacyjnych rozwiązań technologicznych wykorzystywanych przez Agility do zwiększenia wydajności operacji logistycznych i zmniejszenia kosztów dla klientów.

 

„Aplikacja Shipa Freight to bardzo dobre rozwiązanie dla naszych klientów w Polsce. Dzięki temu rozwiązaniu w jeszcze większym stopniu będziemy mogli wspierać rozwój ich międzynarodowego biznesu” podsumowuje Karolina Gasińska-Byczkowska, Branch Manager Agility Logistics w Polsce.

 

 

Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie www.shipafreight.com;

Twitter: https://twitter.com/ShipaFreight; LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/shipafreight/

 

Aplikacja Shipa Freight dostępna na: AndroidApple; Video Shipa Freight: 30 sek. | 90 sek.

 

***


Agility na świecie

Agility utrzymuje efektywne łańcuchy dostaw w najbardziej wymagających rejonach na całym świecie, oferując swoim klientom obsługę na najwyższym poziomie i zindywidualizowane rozwiązania, zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i rozwijających się. Agility to jeden z czołowych światowych dostawców zintegrowanych rozwiązań logistycznych. Jest spółką giełdową o przychodach przekraczających 4,6 mld dolarów, zatrudniającą ponad 22 000 pracowników w 500 oddziałach w 100 krajach. Najważniejsza jednostka biznesowa firmy, Agility Global Integrated Logistics (GIL), oferuje zintegrowane rozwiązania logistyczne, które pozwalają spełniać zróżnicowane potrzeby i wymagania klientów. Obejmują one spedycję lotniczą, morską i drogową, usługi magazynowe, dystrybucję, a także obsługę specjalistycznych projektów logistycznych, targów oraz innych wydarzeń. Z kolei, działająca w ramach Agility, grupa Infrastructure zajmuje się zarządzaniem obiektami przemysłowymi, a także oferuje usługi wsparcia logistycznego, takie jak doradztwo i wsparcie celne, zarządzanie odpadami, obsługa lotniskowa, wsparcie dla rządów i ministerstw obrony, zarządzanie na odległość oraz systemy podtrzymywania życia.

 

Agility w Polsce

 

Agility Logistics Sp. z o.o. działa w Polsce od 2008 r., posiada dwie placówki: w Warszawie i we Wrocławiu. Oddział warszawski specjalizuje się we frachcie lotniczym oraz morskim, a oddział we Wrocławiu – we frachcie drogowym oraz usługach logistycznych. Oferuje globalną strategię przewozu przesyłek drobnicowych (LCL) i atrakcyjne połączenia dla ładunków pełnokontenerowych (FCL). Lądowa sieć połączeń Agility umożliwia dostarczenie towaru na terenie Europy w ciągu od 72 do 96 godzin. Czas realizacji transportu na terenie Polski wynosi 24 godziny. Usługi Agility charakteryzuje indywidualna obsługa klienta. Firma oferuje rozwiązania logistyczne dopasowane do indywidualnych potrzeb klienta. Portfolio klientów Agility obejmuje różne gałęzie przemysłu - automotive, high-tech aż po handel detaliczny.

 

Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej: www.agility.com.

Twitter Agility: twitter.com/agility

Twitter Tarka Sultana: twitter.com/tarek_sultan

LinkedIn: linkedin.com/company/agility

YouTube: youtube.com/user/agilitycorp



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.