Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
niedziela, 19 maja 2019, imieniny: Celestyny, Iwony, Piotra
Serwisy:

 

REKLAMA
reklama
Bejot zaprezentował filozofię urządzania biura
dodano: 2018-05-29
powrót »

O dynamicznie zmieniającym się rynku pracy, o potrzebach współczesnego pracownika, ale również o wartościach dodanych produktów, które są w dzisiejszych czasach niezmiernie ważne - o tym między innymi rozmawiano podczas Vallue Based Selling, którego partnerem była fabryka Bejot.

 

Vallue Based Selling to ważne wydarzenie dla przedsiębiorców oraz osób zajmujących się zawodowo handlem. Prowadzący spotkanie - Wojciech Herra, przybliżał uczestnikom tajniki budowania długotrwałych relacji z klientami oraz zdradzał co jest w prowadzeniu biznesu najważniejsze. Okazuje się bowiem, że sam produkt, to dziś za mało. Równie istotne są wartości dodane oraz filozofia, która towarzyszy procesowi produkcji. - Klient nie umie dziś porównać produktu, szczególnie jeśli mówimy o produkcie podstawowym, jakim są meble. Gdyby klient liczył jego efektywność i wartość z perspektywy tylko i wyłącznie ergonomii pracy, jakości i trwałości mebla, to nagle okazałoby się, że wchodzimy w wymiar tak dużej konkurencji, że ciężko jest się wyróżnić. Dlatego kluczem do sukcesu jest budowanie wartości na wartościach nieoczywistych - mówił podczas spotkania Wojciech Herra. W tym miejscu mocno wyróżnił fabrykę Bejot, która tworzy meble zgodnie z zasadami biofilii. Idealne biuro według filozofii Biophilic Design ma dynamiczny krajobraz, który zmienia się w zależności od potrzeb pracowników. Zaaranżowane jest przy użyciu naturalnych materiałów, jak drewno, kamień czy wełna, pełne jest żywych roślin oraz barw, jakie występują w przyrodzie. Taka aranżacja biura zapewnia pracownikom bliższy kontakt z naturą, co w efekcie zwiększa ich chęć do pracy oraz wydajność, a także pobudza kreatywne myślenie. To właśnie biofilia jest tą nieoczywistą wartością. W Bejot nie projektuje się mebli wyłącznie po to, aby optymalnie wykorzystać powierzchnię biura, lecz by stworzyć dla ludzi przyjazne środowisko pracy. - Moim zdaniem Bejot jest znacznie bliżej firmy socjologicznej, psychologicznej, która myśli o tym jak zwiększyć zadowolenie i komfort pracowników, zarówno pracujących indywidualnie, jak i grupowo, niż firmy, która zajmuje się wyłącznie produkcją i sprzedażą mebli. To co wyróżnia Bejot to human bussiness - mówi Wojciech Herra.

Podczas konferencji, Bejot razem z Fabryką Mebli Biurowych Maro oraz firmą Office Plus przygotował aranżacje przestrzeni biurowych, z których chętnie korzystali uczestnicy wydarzenia. W strefie chillout, która zaaranżowana była przy pomocy siedzisk Treehouse oraz Beachhouse można było odpocząć, prowadząc kuluarowe rozmowy. Ogromną popularnością cieszył się system Social Swing, z podwieszanymi fotelami, jak również kolekcja Quadra Sha - z budką telefoniczną, która zapewniała możliwość spokojnej rozmowy w trakcie spotkania. W strefach tych można było również zasięgnąć porady specjalistów i przedstawicieli Bejot, którzy chętnie odpowiadali za zapytania dotyczące sposobów aranżacji biura oraz tego, jak duży wpływ na nasze zdrowie mają dobrze dobrane meble do pracy.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

REKLAMA
reklama
© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.