Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
poniedziałek, 16 lipca 2018, imieniny: Eustachego, Mariki, Mirelli
Serwisy:

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
Hyundai wystartował z kampanią wizerunkową, do której zaprosił Maroon5
dodano: 2018-06-14
powrót »

Hyundai nawiązał współpracę z zespołem muzycznym Maroon5 i stworzył wyjątkowy spot reklamowy w reżyserii Josepha Kahna. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.


Hyundai z okazji Mistrzostw Świata FIFA 2018™ nawiązał współpracę z zespołem Maroon 5. Na użytek nowej kampanii reklamowej marki Hyundai, zespół wykonał aranżację kultowego utworu Boba Marleya „Three Little Birds”, składając jednocześnie hołd temu legendarnemu muzykowi reggae. Za projekt odpowiada utytułowany reżyser Joseph Kahn, który nakręcił teledysk do „Three Little Birds” Maroon 5 w stylistyce reggae. W teledysku pojawiają się setki miniaturowych samochodów elektrycznych Hyundai Nexo. Joseph Kahn nakręcił również spot reklamowy dla marki Hyundai, który będzie emitowany podczas Mistrzostw Świata FIFA 2018™. W reklamie zespół Maroon 5 wykonuje swoją wersję „Three Little Birds” na tle stadionu piłkarskiego.

Spot reklamowy będzie emitowany podczas transmisji mundialowych meczów piłkarskich na antenach TVP. Kampania wystartowała 14 czerwca i potrwa do zakończenia turnieju. Za planowanie i zakup czasu antenowego odpowiada dom mediowy Havas Media.

Zobacz "Three Little Birds" Maroon 5 dla Hyundai w reżyserii Josepha Kahna.

·        Spot reklamowy TV (pełna wersja): https://youtu.be/-E-c7ta67-M

·        Hyundai Santa Fe (30s – wersja polska): https://www.youtube.com/watch?v=fkYguEjJirs

·        Hyundai Kona (30s): https://youtu.be/OGi1AqxlKIs  

·        Teledysk (Maroon5’s – kanał na Youtube): https://youtu.be/mUYsp5baMXo

·        Za kulisami: https://youtu.be/jPKBoR7sx6w  

·        Komentarz: https://youtu.be/9NHiwjQx8sY  

 

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



powrót »
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.