Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
wtorek, 13 listopada 2018, imieniny: Arkadii, Krystyna, Stanisławy
Serwisy:

 

Marka Dekoral inspiruje i doradza w urodzinowym LIVE
dodano: 2018-06-19
powrót »

Planujesz zmianę dotychczasowego wystroju wnętrza? Zastanawiasz się, jak dobrać kolory do salonu, czy powiększyć małą kuchnię? Jeśli tak, marka Dekoral zaprasza do udziału w live’ach na Facebooku na temat aranżacji wnętrz. Z okazji 20 urodzin marki, transmisję na żywo od czerwca do sierpnia poprowadzą specjalni goście, Joanna Real-Studzińska i Beata Kwiatkowska, autorki popularnego bloga wnętrzarskiego Make Home Easier. 

 

Podczas urządzania salonu, kuchni czy łazienki, każdy z nas staje przed dylematem, jakie kolory wybrać. Czy stawiać na spokojne jasne barwy, beże czy szarości, czy puścić wodze fantazji i użyć mocniejszych, ciemniejszych barw? Marka Dekoral od początku swojego istnienia inspiruje swoich klientów i doradza wybór tych kolorów, które sprawiają, że czujemy się dobrze i komfortowo we wnętrzu. Dla wszystkich, którzy urządzają lub zmieniają aranżację, marka postanowiła zorganizować niecodzienną atrakcję - live’y, wirtualne spotkania z Joanną Real-Studzińską i Beatą Kwiatkowską, autorkami popularnego bloga wnętrzarskiego Make Home Easier. Podczas live’u będzie poznać aktualne trendy wnętrzarskie, nową urodzinową paletę kolorów Dekoral, dowiedzieć się, jak zaaranżować wnętrze czy dobierać kolory.

Wirtualne spotkanie z ekspertem na 20 urodziny marki Dekoral

Z wizualizerem, dostępnym na stronie marki Dekoral można planować metamorfozę wnętrza na różnych urządzeniach mobilnych, takich jak tablet, czy smartfon. Karta kolorów umożliwia przeglądanie kolorów w technologii 360 stopni. W czym mogą być pomocne live’y? Live, dzięki swojej interaktywnej formie daje przede wszystkim możliwość aktywnego udziału w nim, bez wychodzenia z domu. Jest to idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy są właśnie na etapie poszukiwania inspiracji, pomysłów i rozwiązań aranżacyjnych, a jednocześnie nie mają zbyt dużo czasu. Wystarczy wejść na fanpage marki Dekoral z każdego dowolnego urządzenia mobilnego w odpowiednim czasie. Cykl live’ów odbędzie się na przestrzeni trzech miesięcy, w czerwcu, lipcu oraz sierpniu, w godzinach wieczornych. Video będzie archiwizowane w historii FB, co umożliwi powrót do niego w dowolnym czasie.

Prowadzącymi spotkanie będą Joanna Real-Studzińska i Beata Kwiatkowska, autorki popularnego bloga wnętrzarskiego Make Home Easier. Podczas live’u projektantki pokażą, jak dobierać kolorystykę do wnętrz czy tworzyć mood board – komentuje Aldona Słapa-Nowacka, Brand Manager marki Dekoral.

 

Intrygujący Czarny Płomień we wnętrzu

O czym będziemy rozmawiać podczas live? Skupimy się przede wszystkim na udzieleniu  praktycznych wskazówek, np. jak zestawiać ze sobą kolory, czy aranżować przestrzeń za ich pomocą. Poruszymy również temat nowej kolekcji 20 kolorów marki Dekoral, stworzonej specjalnie z okazji 20 urodzin firmy. Jednym z występujących w niej kolorów jest tajemniczy i intrygujący Czarny Płomień (Black Flame), będący połączeniem czerni i indygo. Występuje on również jako kolor roku 2018 marki Dekoral. Nasze ekspertki doradzą, w jaki sposób pracować z tą mocną barwą, z czym ją łączyć, aby stworzyć wnętrza wyraziste, pełne charakteru.  

 

O marce:

PPG Deco Polska Sp. z o.o. (z siedzibą we Wrocławiu) to producent wiodących na polskim rynku farb i lakierów, w tym sztandarowej marki Dekoral. Do PPG Deco Polska należą także marki: Dekoral Professional, Bondex, Drewnochron, Domalux, Domalux Professional, Sigma Coatings, Malfarb, ProGold, Centra Dekoral Professional, Studia Dekoral, Akademia Techniczna. Firma PPG Deco Polska jest częścią koncernu PPG Industries - światowego lidera na rynku farb, lakierów przemysłowych, produktów chemicznych, wyrobów optycznych, szkła, szkła płaskiego i innych materiałów specjalnych. Firma powstała w 1883 roku. Zaopatruje klientów z branży przemysłowej, transportowej, budowlanej oraz klientów detalicznych. Siedziba PPG znajduje się w Pittsburghu (USA). Firma działa w ponad 60 krajach świata i zatrudnia ok. 40 tys. pracowników. Wartość sprzedaży w 2010 roku wyniosła 13,4 miliarda dolarów. Akcje PPG są notowane na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.