Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
środa, 12 grudnia 2018, imieniny: Ady, Aleksandra, Dagmary
Serwisy:

 

Gemius: Paczkomat® drugą najpopularniejszą formą dostaw zakupów w Internecie
dodano: 2018-07-02
powrót »

InPost kurier umocnił trzecią pozycję wśród polskich firm kurierskich 

 

Raport Gemiusa E-commerce w Polsce 2018 w oczach internautów pokazuje rosnący udział Paczkomatów® jako drugiej – po usługach kurierskich – najczęściej wybieranej formy dostawy. Paczkomat® InPost są wybierane już przez 48% kupujących w sieci, kuriera wybiera 75%. Rośnie także odsetek osób, które dzięki Paczkomatom® wśród form dostawy są motywowane do zakupów – to już 55% (wzrost o 5 punktów procentowych rok do roku).


„Raport Gemius przyniósł kolejną porcję dobrych wieści dla InPostu. Po pierwsze Paczkomat® staje się doskonałą alternatywą dla dostaw kurierem – blisko połowa kupujących w sieci korzysta z naszej szybkiej i wygodnej formy dostaw. Po drugie internauci dali mocny sygnał dla polskiego e-commerce – brak możliwości dostaw przez Paczkomat® w ofercie powoduje, że nawet 55% osób kupujących w Internecie może szukać alternatywnego sklepu oferującego taką możliwość”powiedział Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost. – „Ten wynik jest tym lepszy, że liczących się firm kurierskich jest blisko 10, a dostawy przez Paczkomat® oferuje tylko należący do amerykańskiego funduszu Advent International InPost”.

InPost Kurier utrzymał ubiegłoroczne trzecie miejsce wśród najchętniej wybieranych firm kurierskich w Polsce. Wyprzedził m.in. Pocztex (Pocztę Polską) oraz światowych potentatów, takich jak GLS, UPS i FedEx. Usługi kurierskie InPost zanotowały przyrost wskazań o 4 punkty procentowe w stosunku do 2017 roku, co jest sporym osiągnięciem na tak konkurencyjnym rynku.

Obecny rok jest bardzo dobry dla handlu internetowego. Raport Gemiusa notuje wzrost pozytywnych opinii o robieniu zakupów online – ciekawym zjawiskiem jest też wzrost aktywności grup dotychczas bardziej biernych w tym obszarze, czyli np. osób po 50 roku życia. Poprawa percepcji bezpieczeństwa zakupów online oraz ich wygody wpisuje się w istotę dostaw zakupów internetowych przez Paczkomaty® InPost.

Advent International i InPost poinformowali, że zainwestują w 2018 roku nawet 250 mln zł w infrastrukturę paczkomatową oraz rozwój usług kurierskich. Firma dysponuje siecią ponad 3500 Paczkomatów® w całej Polsce, a o końca roku ma powstać 1000 kolejnych. W okresie styczeń – maj 2018 roku InPost dostarczył 30 mln przesyłek, czyli o 42,2% więcej rok do roku – w tym Paczkomaty® notowały wzrost o 41,2%, a kurier InPost o 43,4%.

 



[1] Gemius, E-commerce w Polsce 2018 w oczach internautów, Raport z badania ilościowego, maj 2018



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.