Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
wtorek, 21 sierpnia 2018, imieniny: Franciszka, Kazimiery, Ruty
Serwisy:

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
Bartek i Yennefer ślą pozdrowienia ze 100 ekranów równocześnie! Interaktywna kampania DOOH dla Motorola na ekranach sieci RIJA.
dodano: 2018-08-02
powrót »

W lipcu w 10 warszawskich sklepach RTV Euro AGD odbyła się niestandardowa akcja promującą portfolio produktów marki Motorola, w tym nową linię smartfonów z rodziny G6. Ponad tysiąc spersonalizowanych pozdrowień pojawiło się na ekranach reklamowych w sklepach sieci oraz smartfonach Motorola, specjalnie zintegrowanych na potrzeby akcji. Koncept kreatywny bazował na głównym haśle Motorola „hellomoto”.

Klienci, którzy odwiedzili w piątek i sobotę warszawskie salony RTV Euro AGD,  zostali zaproszeni do wspólnej zabawy z marką Motorola. Zadaniem gracza było znalezienie na terenie sklepu smatfona Motorola oraz wykonania polecenia wyświetlonego na ekranie. Uczestnicy wpisywali imię, które natychmiast pojawiało się w spersonalizowanym komunikacie, na wszystkich ekranach w sklepie – nawet 100 na raz! Motorola pozdrawiała z ekranów Anię, Kasię, Jana i Krzysztofa, ale też uczestników o nietypowych imionach jak Budziwoj, Bestiariusz czy bohaterów ze świata fantasy, jak Geralt czy Yennefer.    Poszukiwanie nietypowych imion dodatkowo angażowało uczestników w zabawę. Przy okazji klienci mieli okazję na zapoznanie się z funkcjami promowanych smartfonów, które prezentował przedstawiciel marki obecny w sklepie. Klienci za udział w zabawie nagradzani byli gadżetami. 

W ciągu kilku godzin od rozpoczęcia akcji, w 10 sklepach na ekranach RIJA wyświetlono kilkaset personalizowanych komunikatów. W ciągu całej akcji liczba ta przekroczyła tysiąc.

 

Akcja ta pokazuje, że kanał reklamowy DOOH oferuje dziś coraz więcej możliwości na realizację ciekawych promocji, mechanizmów reklamowych niedostępnych w żadnym innym kanale. Mechanizmów budujących zaangażowanie w punkcie bezpośredniego styku Klienta z fizycznym produktem, co przekłada się na efekty sprzedażowe.

Klienci takich kanałów jak DOOH coraz częściej oczekują od dostawcy niecodziennych rozwiązań. Posiadając taką sieć jak RIJA, którą dodatkowo samodzielnie zarządzamy, możemy przedstawiać im najlepsze oferty, dopasowane do ich indywidulnych potrzeb i wymagań. Technologia przestaje być barierą, a wręcz inspiruje do realizacji odważnych konceptów kreatywnych. Komunikat  może być  ściśle targetowany, personalizowany, reklama może być  interaktywna -mówi Tomasz Siedlecki, Dyrektor ds. Marketingu RTV Euro AGD.

 

Działania z zakresu real time marketingu, pozwalają na dotarcie w nieszablonowy sposób do klienta z pożądanym przez markę komunikatem. W dobie zalewu informacji coraz trudniej jest się wyróżnić markom, stąd takie nowatorskie projekty przełamują schematy reklamowe i naturalnie angażują odbiorców. Wspólnie z siecią sklepów RTV Euro AGD stworzyliśmy wspaniałą akcję, która wywoływała uśmiech wśród jej uczestników, zachęcała do zabawy i zapoznawała ze smartfonami z portfolio Motorola. Świetny wynik wyświetleń personalizowanych komunikatów jest dla nas najlepszą odpowiedzią czy akcja była udana i czy warto ją w przyszłości powtarzać -powiedziała Katarzyna Zańczuk, Retail Marketing Manager w Motorola Polska.

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, sieć handlowa RTV Euro AGD integruje wszystkie dostępne kanały reklamowe, dając możliwości realizacji strategii marketingu  360st. (online, offline, dooh).

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej całej akcji odpowiedzialna była marka Motorola. Za aplikację na smartfony i integrację z ekranami w sklepach sieci RTV Euro AGD odpowiadało Nanovo Media.

 

***

 

RIJA to największa sieć in-store DOOH działająca w strukturach sieci handlowej RTV Euro AGD lidera elektroniki użytkowej w Polsce. Ponad 23 000 zintegrowanych ekranów w 270 sklepach Euro.

Strona: www.rija.pl


RTV Euro AGD jest największą ogólnopolską wyspecjalizowaną siecią detaliczną oferującą sprzęt audio-wideo, sprzęt gospodarstwa domowego, laptopy i inny sprzęt komputerowy, sprzęt telekomunikacyjny, sprzęt fotograficzny oraz akcesoria. Firma oferuje też wiele usług związanych ze sprzedażą (dostawy, raty, rozszerzenie gwarancji czy montaż) oraz możliwość zakupu sprzętu w 270 salonach sprzedaży w 170 miastach w Polsce, a także przez telefon lub przez internet za pomocą sklepu on-line www.euro.com.pl

 

Firma Motorola Mobility LLC została przejęta przez Lenovo Group Holdings w 2015 r. Motorola Mobility jest podmiotem w pełni zależnym Lenovo, który projektuje i produkuje wszystkie telefony komórkowe marki Moto i Motorola.

 

Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) — firma z globalnej listy Fortune 500 o obrotach sięgających 43 miliardów USD — jest liderem w dziedzinie innowacyjnych technologii dla użytkowników indywidualnych i biznesowych oraz dla dużych przedsiębiorstw. Nasza oferta bezpiecznych produktów i usług o wysokiej jakości obejmuje komputery osobiste (w tym legendarną markę Think i urządzenia Yoga działające w różnych trybach), stacje robocze, serwery, pamięć masową, urządzenia sieciowe, oprogramowanie (w tym rozwiązania ThinkSystem i ThinkAgile), inteligentne telewizory, a także produkty mobilne, takie jak smartfony (w tym marki Motorola), tablety i aplikacje. Zapraszamy do dołączenia do nas w serwisie LinkedIn, obserwowania nas na Facebooku lub Twitterze (@Lenovo) oraz wizyty w witrynie internetowej http://www.lenovo.com/.

 

Nanovo Media to lider w projektowaniu, wdrożeniu i utrzymaniu nowoczesnych rozwiązań in-store digital. Dzięki autorskiej technologii SIGNIO S2 spółka dziś projektuje najbardziej innowacyjne na rynku systemy in-store digital pracując dla wiodących sieci retail'owych w Polsce. Do grona Klientów Nanovo należą m.in RTV Euro AGD , PLAY, SEPHORA, eobuwie.pl, mBank, HEBE czy UPC.



powrót »
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
BUDOWNICTWO - Aktualności

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.