Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
sobota, 20 października 2018, imieniny: Ireny, Kleopatry, Witalisa
Serwisy:

 

Hyundai z nowym modelem Santa Fe
dodano: 2018-08-10
powrót »

Marka samochodów Hyundai rozpoczęła właśnie promocję modelu SUV Santa Fe Nowej Generacji. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.


Santa Fe Nowej Generacji to elegancki i wyjątkowo przestronny SUV z wiodącym w klasie wyposażeniem z zakresu bezpieczeństwa. W ramach letniej promocji modelu, marka Hyundai wystartowała z kampanią w mediach digitalowych oraz OOH. Kampania outdoorowa wystartowała w lipcu, a digitalowa wraz z początkiem sierpnia. Zaplanowane działania potrwają do 30 września 2018 r.

Za kompleksowy zakup i planowanie mediów digital w kampanii odpowiada dom mediowy Havas Media, kreację OOH przygotowała agencja Opus B.

Wideo wykorzystane w kampanii można obejrzeć tutaj:

 

Film You Tube
Do obejrzenia wymagany jest Flash Player w wersji 8+,
oraz włączona obsługa Java Scriptu.

 

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.