Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
środa, 19 grudnia 2018, imieniny: Beniaminy, Dariusza, Gabrieli
Serwisy:

 

Hyundai z nowym modelem Santa Fe
dodano: 2018-08-10
powrót »

Marka samochodów Hyundai rozpoczęła właśnie promocję modelu SUV Santa Fe Nowej Generacji. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.


Santa Fe Nowej Generacji to elegancki i wyjątkowo przestronny SUV z wiodącym w klasie wyposażeniem z zakresu bezpieczeństwa. W ramach letniej promocji modelu, marka Hyundai wystartowała z kampanią w mediach digitalowych oraz OOH. Kampania outdoorowa wystartowała w lipcu, a digitalowa wraz z początkiem sierpnia. Zaplanowane działania potrwają do 30 września 2018 r.

Za kompleksowy zakup i planowanie mediów digital w kampanii odpowiada dom mediowy Havas Media, kreację OOH przygotowała agencja Opus B.

Wideo wykorzystane w kampanii można obejrzeć tutaj:

 

Film You Tube
Do obejrzenia wymagany jest Flash Player w wersji 8+,
oraz włączona obsługa Java Scriptu.

 

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.