Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
niedziela, 16 grudnia 2018, imieniny: Albiny, Sebastiana, Zdzisławy
Serwisy:

 

Douglas zmienia strategię komunikacji i wybiera Havas Media i BRASIL
dodano: 2018-08-16
powrót »

Douglas zakończył przetargi na obsługę mediową oraz kreatywną, w którym zwyciężył Havas Media oraz BRASIL. Dom mediowy jest całościowo odpowiedzialny za planowanie i zakup kampanii w mediach tradycyjnych i digitalowych. Jednocześnie, obsługa kanałów social media Douglas oraz współpraca z influencerami przejdzie w ręce Socialyse, zespołu specjalistów komunikacji społecznościowej w Havas Media Group. Agencja BRASIL z kolei, odpowie za działania 360 stopni. Douglas rozpoczyna współpracę z nowymi agencjami wraz ze startem nowej strategii wizerunkowej.


Wybór nowych agencji podyktowany był znacznymi zmianami, jakie przechodzi obecnie Douglas – zarówno w zakresie strategii marki, jak i zmian wizerunkowych. Określamy na nowo nasze cele w branży beauty – chcemy być postrzegani jako nowoczesna marka premium oferująca najwyższej jakości produkty i usługi. Kluczowe elementy zmian to nowe logo, nowa misja marki i nowa koncepcja komunikacji marketingowej. O naszej decyzji zadecydowało innowacyjne podejście oraz doskonała znajomość branży, zarówno w przypadku Havas Media, jak i Brasil. – mówi Agnieszka Radawiec, Dyrektor Marketingu Douglas.

 

Jak podkreśla Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media: Ogromnie cieszymy się z tej wygranej, od początku mocno wierzyliśmy w zwycięstwo. Ze względu na doświadczenie, doskonale znamy kategorię, ponadto pracujemy na własnych badaniach i insightach konsumenckich. Zwycięstwo potwierdziło nasze wzajemne zrozumienie w zakresie strategii komunikacji.

Obsługą Douglas w Havas zajmie się zespół Beaty Orkwiszewskiej, Group Account Director w Havas Media, a jednocześnie Head of LuxHub, dedykowanej komunikacji marek luksusowych i premium jednostki agencji mediowej Havas Media Group. Prace dedykowanego zespołu 360 agencji BRASIL nadzorować będzie bezpośrednio Magdalena Szewczuk, Partner & Group Account Director.

 

Douglas to jedna z największych i najszybciej rozwijających się sieci perfumerii w Polsce. Posiada sklepy w najlepszych centrach i galeriach oraz przy prestiżowych ulicach handlowych. W asortymencie Douglas - pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym znajduje się ponad 20.000 produktów luksusowych i popularnych, w tym ponad 70 marek dostępnych wyłącznie w Douglas. Obok bogatej oferty kosmetycznej Douglas oferuje swoim klientkom także wyjątkowe usługi – zabiegi kosmetyczne na twarz i ciało, manicure, pedicure oraz makijaż okazjonalny. W każdej perfumerii zapraszamy również na bezpłatny makijaż dzienny, relaksujący masaż dłoni oraz indywidualne konsultacje pielęgnacyjne, makijażowe i zapachowe. Douglas jest także właścicielem pierwszej i największej w Polsce perfumerii internetowej www.douglas.pl

 

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.