Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
niedziela, 16 grudnia 2018, imieniny: Albiny, Sebastiana, Zdzisławy
Serwisy:

 

Havas Media dla Red Bull 111 MegaWatt
dodano: 2018-08-21
powrót »

W dniach 8-9 września 2018 r. odbędzie się 5. edycja zawodów Red Bull 111 MegaWatt. W ramach promocji wydarzenia Red Bull rozpoczął promocję konsumencką, do której media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.


Red Bull 111 MegaWatt to dwudniowe zawody motocyklowego enduro, w których ramię w ramię rywalizują amatorzy i elita dyscypliny, w sumie ponad 1000 uczestników. Impreza, na którą wstęp dla widzów jest wolny, odbywa się terenie Kopalni PGE w Bełchatowie. Oprócz głównego wyścigu dla uczestników i kibiców szykowane są dodatkowe atrakcje.

Do 26 sierpnia 2018 r., w sieci sklepów Biedronka trwa promocja konsumencka RED BULL 111 MEGAWATT – Mega wyścig zaczyna się w Biedronce, w której do wygrania jest aż 111 nagród tygodniowo. Kampania opiera się na działaniach online, uwzględniając obecność na serwisach ogólnopolskich oraz regionalnych, a także w social media. Działania wykorzystujące mobile są dopasowane do lokalizacji użytkowników. Komunikacja digitalowa wsparta jest obecnością na nośnikach OOH. Za zakup mediów odpowiada Havas Media, za przygotowanie materiałów kreatywnych agencja Bimers.

 

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.