Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
niedziela, 21 kwietnia 2019, imieniny: Jarosława, Konrada, Selmy
Serwisy:

 

REKLAMA
reklama
Ceramika Paradyż z nową strategią marketingową.
dodano: 2018-08-31
powrót »

Ceramika Paradyż odchodzi od standardowych form promocji. Firma skoncentruje się na aktywnościach, które dostarczą Klientom biznesowym autentycznych wartości, a Klientom finalnym inspiracji oraz unikalnych doświadczeń zakupowych. 

Proces przemian w firmie rozpoczął się w marcu 2016 roku, kiedy to nastąpiła zmiana struktury właścicielskiej. Od tego czasu transformacja Ceramiki Paradyż konsekwentnie postępuje, a jej celem jest wzmocnienie wizerunku firmy jako lidera branży oraz systematyczne zwiększanie produkcji - i co bardzo istotne - połączenie go ze wzrostem sprzedaży. Po dokładnej analizie badań konsumenckich powstała koncepcja koncentracji na Kliencie finalnym i biznesowym, która stała się kamieniem węgielnym całego procesu przemian. W celu optymalizacji toku pracy i produktywności organizacji wprowadzono nowe systemy, a także dokonano korekty w strukturze organizacyjnej. Jednocześnie Ceramika Paradyż chce być dla swoich Klientów źródłem wartościowych i czytelnych inspiracji. W tym celu firma otworzyła swój pierwszy salon sprzedaży w Warszawie, gdzie zarówno Klienci, jak i architekci i projektanci wnętrz mogą zobaczyć zastosowanie materiałów ceramicznych w praktyce. Ceramika Paradyż przeprowadziła także rebranding w strukturze swoich marek. Teraz funkcję marki parasolowej pełni marka Paradyż, którą uzupełniają skupione wokół niej dwie silne i wyraziste submarki: Paradyż My Way oraz Paradyż Classica. Jeszcze w tym roku pod brandem tej pierwszej pojawią się w rynku cztery nowe kolekcje inspirowane kamieniem, dostępne m.in w wielkim formacie 90 x 180 cm.

W ramach nowej strategii firma we wrześniu 2018 roku zaprezentuje Klientom i Partnerom „Paradyż Design LAB” zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie zakładów produkcyjnych i działów kreatywnych. Nowo powstała przestrzeń, zaprojektowana zgodnie z nowoczesnymi standardami i metodami posłuży pracy twórczej. To w tym miejscu firma będzie pracować nad produktem i ekspozycją w rynku, czy spotykać się ze swoimi Partnerami. Ceramika Paradyż zamierza również edukować organizując cykl własnych spotkań szkoleniowo-branżowych pod nazwą „Akademia Paradyż”. Pierwsze z nich odbędzie się już 18 października w Łodzi, a tematem przewodnim wydarzenia będą sklepy przyszłości. Akademia Paradyż to cykl pionierskich spotkań edukacyjno-inspiracyjnych dedykowany właścicielom i kadrze zarządzającej salonami sprzedaży materiałów łazienkowych.

 

W konsekwencji opisanej wyżej strategii zapadła świadoma decyzja o wycofaniu się Ceramiki Paradyż m.in. z najbliższych międzynarodowych targów płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek Cersaie 2018 odbywających się Bolonii, w których firma brała udział nieprzerwanie od 2001 roku.

- W ciągu ostatnich lat Klienci w branży ceramicznej zmienili się. Dlatego my musimy zmieniać się wraz z nimi. Obecność na targach branżowych w charakterze wystawcy nie jest dziś już priorytetem. Warunkiem sukcesu produktu na rynku jest jego odpowiednia oprawa w postaci stworzenia inspiracji i zachwycającej ekspozycji, a następnie unikalnych i maksymalnie prostych doświadczeń zakupowych. Zdecydowaliśmy, że to wyzwanie wymaga nowatorskich i odważnych działań, na których musimy się skupić jako cała organizacja, stąd nasza decyzja o wycofaniu się z imprezy w Bolonii – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.

 

Kluczową rolę w komunikacji nadal będzie odgrywał dopasowany do charakteru marki digital i to ten kanał będzie dalej sukcesywnie rozwijany. Ostatni kwartał 2018 roku będzie z pewnością czasem wzmożonej aktywności firmy, z tego też względu warto uważnie obserwować działania Ceramiki Paradyż.


 

Zapraszamy na www.paradyz.com oraz www.sklep.paradyz.com

 

Ceramika Paradyż to wiodący producent płytek ceramicznych w Polsce. Od 29 lat tworzy produkty zaprojektowanie świadomie i z odwagą jaka jest niezbędna do kreowania trendów. Kolekcje produktowe Ceramiki Paradyż są komplementarne, oferując klientom płytki ścienne, podłogowe oraz elementy ozdobne w wielu formatach. Zapleczem firmy jest pięć zakładów produkcyjnych, których parki technologiczne należą do najnowocześniejszych w Europie oraz magazyn wysokiego składowania z systemem kompletacji i wysyłki wyrobów gotowych „Paradyż Logistics & Trade”. Ceramika Paradyż zatrudnia ponad 1600 pracowników, będąc tym samym jednym z największych pracodawców w regionie. O sile przedsiębiorstwa stanowią trzy marki własne. Paradyż jako marka parasolowa, oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz dwie submarki pod marką główną - Paradyż My Way dedykowana dla klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz Paradyż Classica (dawniej Kwadro Ceramika) skierowana do segmentu klientów, którzy cenią klasyczną elegancję w atrakcyjnej cenie. Ceramika Paradyż śmiało sięga po najbardziej prestiżowe nagrody w dziedzinie designu i gospodarki – m.in. Red Dot Design Award 2016 dla kolekcji Trakt, tytuł Ambasador Polskiej Gospodarki 2016, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie Najwyższa Jakość Quality International, Wielka Perła Ceramiki UE 2016 z Diamentami oraz nagroda za kolekcję Elanda / Elando w międzynarodowym konkursie iF Design 2017. Ceramika Paradyż to także wieloletni Mecenas Łódź Design Festival, największego wydarzenia poświęconego wzornictwu w tej części Europy. Liczne wyróżnienia potwierdzają przewodnią rolę firmy nie tylko na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz. Ceramika Paradyż dziś to także wizytówka polskiego przemysłu, której produkty zyskują uznanie klientów w ponad 50 krajach świata.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

REKLAMA
reklama
© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.