Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
środa, 14 listopada 2018, imieniny: Emila, Laury, Rogera
Serwisy:

 

Ceramika Paradyż z nową strategią marketingową.
dodano: 2018-08-31
powrót »

Ceramika Paradyż odchodzi od standardowych form promocji. Firma skoncentruje się na aktywnościach, które dostarczą Klientom biznesowym autentycznych wartości, a Klientom finalnym inspiracji oraz unikalnych doświadczeń zakupowych. 

Proces przemian w firmie rozpoczął się w marcu 2016 roku, kiedy to nastąpiła zmiana struktury właścicielskiej. Od tego czasu transformacja Ceramiki Paradyż konsekwentnie postępuje, a jej celem jest wzmocnienie wizerunku firmy jako lidera branży oraz systematyczne zwiększanie produkcji - i co bardzo istotne - połączenie go ze wzrostem sprzedaży. Po dokładnej analizie badań konsumenckich powstała koncepcja koncentracji na Kliencie finalnym i biznesowym, która stała się kamieniem węgielnym całego procesu przemian. W celu optymalizacji toku pracy i produktywności organizacji wprowadzono nowe systemy, a także dokonano korekty w strukturze organizacyjnej. Jednocześnie Ceramika Paradyż chce być dla swoich Klientów źródłem wartościowych i czytelnych inspiracji. W tym celu firma otworzyła swój pierwszy salon sprzedaży w Warszawie, gdzie zarówno Klienci, jak i architekci i projektanci wnętrz mogą zobaczyć zastosowanie materiałów ceramicznych w praktyce. Ceramika Paradyż przeprowadziła także rebranding w strukturze swoich marek. Teraz funkcję marki parasolowej pełni marka Paradyż, którą uzupełniają skupione wokół niej dwie silne i wyraziste submarki: Paradyż My Way oraz Paradyż Classica. Jeszcze w tym roku pod brandem tej pierwszej pojawią się w rynku cztery nowe kolekcje inspirowane kamieniem, dostępne m.in w wielkim formacie 90 x 180 cm.

W ramach nowej strategii firma we wrześniu 2018 roku zaprezentuje Klientom i Partnerom „Paradyż Design LAB” zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie zakładów produkcyjnych i działów kreatywnych. Nowo powstała przestrzeń, zaprojektowana zgodnie z nowoczesnymi standardami i metodami posłuży pracy twórczej. To w tym miejscu firma będzie pracować nad produktem i ekspozycją w rynku, czy spotykać się ze swoimi Partnerami. Ceramika Paradyż zamierza również edukować organizując cykl własnych spotkań szkoleniowo-branżowych pod nazwą „Akademia Paradyż”. Pierwsze z nich odbędzie się już 18 października w Łodzi, a tematem przewodnim wydarzenia będą sklepy przyszłości. Akademia Paradyż to cykl pionierskich spotkań edukacyjno-inspiracyjnych dedykowany właścicielom i kadrze zarządzającej salonami sprzedaży materiałów łazienkowych.

 

W konsekwencji opisanej wyżej strategii zapadła świadoma decyzja o wycofaniu się Ceramiki Paradyż m.in. z najbliższych międzynarodowych targów płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek Cersaie 2018 odbywających się Bolonii, w których firma brała udział nieprzerwanie od 2001 roku.

- W ciągu ostatnich lat Klienci w branży ceramicznej zmienili się. Dlatego my musimy zmieniać się wraz z nimi. Obecność na targach branżowych w charakterze wystawcy nie jest dziś już priorytetem. Warunkiem sukcesu produktu na rynku jest jego odpowiednia oprawa w postaci stworzenia inspiracji i zachwycającej ekspozycji, a następnie unikalnych i maksymalnie prostych doświadczeń zakupowych. Zdecydowaliśmy, że to wyzwanie wymaga nowatorskich i odważnych działań, na których musimy się skupić jako cała organizacja, stąd nasza decyzja o wycofaniu się z imprezy w Bolonii – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.

 

Kluczową rolę w komunikacji nadal będzie odgrywał dopasowany do charakteru marki digital i to ten kanał będzie dalej sukcesywnie rozwijany. Ostatni kwartał 2018 roku będzie z pewnością czasem wzmożonej aktywności firmy, z tego też względu warto uważnie obserwować działania Ceramiki Paradyż.


 

Zapraszamy na www.paradyz.com oraz www.sklep.paradyz.com

 

Ceramika Paradyż to wiodący producent płytek ceramicznych w Polsce. Od 29 lat tworzy produkty zaprojektowanie świadomie i z odwagą jaka jest niezbędna do kreowania trendów. Kolekcje produktowe Ceramiki Paradyż są komplementarne, oferując klientom płytki ścienne, podłogowe oraz elementy ozdobne w wielu formatach. Zapleczem firmy jest pięć zakładów produkcyjnych, których parki technologiczne należą do najnowocześniejszych w Europie oraz magazyn wysokiego składowania z systemem kompletacji i wysyłki wyrobów gotowych „Paradyż Logistics & Trade”. Ceramika Paradyż zatrudnia ponad 1600 pracowników, będąc tym samym jednym z największych pracodawców w regionie. O sile przedsiębiorstwa stanowią trzy marki własne. Paradyż jako marka parasolowa, oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz dwie submarki pod marką główną - Paradyż My Way dedykowana dla klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz Paradyż Classica (dawniej Kwadro Ceramika) skierowana do segmentu klientów, którzy cenią klasyczną elegancję w atrakcyjnej cenie. Ceramika Paradyż śmiało sięga po najbardziej prestiżowe nagrody w dziedzinie designu i gospodarki – m.in. Red Dot Design Award 2016 dla kolekcji Trakt, tytuł Ambasador Polskiej Gospodarki 2016, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie Najwyższa Jakość Quality International, Wielka Perła Ceramiki UE 2016 z Diamentami oraz nagroda za kolekcję Elanda / Elando w międzynarodowym konkursie iF Design 2017. Ceramika Paradyż to także wieloletni Mecenas Łódź Design Festival, największego wydarzenia poświęconego wzornictwu w tej części Europy. Liczne wyróżnienia potwierdzają przewodnią rolę firmy nie tylko na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz. Ceramika Paradyż dziś to także wizytówka polskiego przemysłu, której produkty zyskują uznanie klientów w ponad 50 krajach świata.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.