Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
czwartek, 24 stycznia 2019, imieniny: Felicji, Roberta, Sławy
Serwisy:

 

REKLAMA
reklama
Nowy wymiar sprzedaży. Wiha nie zwalnia tempa i prezentuje niespotykaną koncepcję wystawową Shop in Shop
dodano: 2018-09-06
powrót »

Pierwsza połowa roku była dla firmy Wiha szczególna – producent dokonał przełomu w dziedzinie narzędzi ręcznych i wprowadził do oferty wkrętak z napędem elektrycznym speedE. Dziś, marka stawia kolejny krok w przyszłość, a jej innowacyjne rozwiązania zyskują naprawdę godną oprawę. Producent z dumą prezentuje Shop in Shop – nowoczesną i kompletną ekspozycję, jakiej jeszcze w Polsce nie było! 

 

Shop in Shop to świeże i innowacyjne spojrzenie na prezentację produktów, aranżację przestrzeni wystawowej oraz zwiększenie konkurencyjności profesjonalnych punktów sprzedażowych. Koncept sprzedażowy o wymiarach 400 ×245 ×240 cm z podświetloną konstrukcją dachu kryje w sobie rozbudowaną ścianę produktową, zaplecze multimedialne, 3 metry powierzchni komunikacyjnej oraz speedE Test Center – miejsce, w którym każdy profesjonalny elektryk i domowy majsterkowicz z łatwością sprawdzą funkcjonalność i ergonomię, oferowanych przez Wiha, rozwiązań. 

 -Shop-in-shop to miejsce szczególne i niespotykane – oficjalny sklep Wiha może z powodzeniem zaistnieć w każdym salonie, który dba o konkurencyjność swojej oferty i podąża za innowacyjnymi nowinkami z branży – podkreśla Maja Sikorska z działu marketingu firmy Wiha. - Takie rozwiązanie pozwala na kompleksową opiekę nad klientem oraz wygodną ekspozycję sztandarowych produktów marki Wiha. Shop-in-shop kryje w sobie nie tylko rewolucyjny e-wkrętak speedE, ale także szeroki asortyment narzędzi zaprojektowanych z myślą o tym, jak przyspieszyć pracę elektryka i sprawić, by stała się ona bezpieczniejsza – dodaje. 


W ramach współpracy, Wiha oferuje punktom handlowym wsparcie marketingowe, szeroką kooperację w ramach wspólnych działań promocyjnych, regularne szkolenia dla obsługi punktu handlowego oraz rozbudowany asortyment produktowy. –  Współczesna sprzedaż opiera się nie tylko na szerokiej gamie oferowanych rozwiązań, ale całym pakiecie wartości dodanych: wiedzy, funkcjonalności produktów, wielokanałowej sieci dystrybucji, wsparciu merytorycznym i technicznym, aż w końcu – sposobie prezentacji oferty. Z powodzeniem spełniamy dziś wszystkie wymagania – podsumowuje Maja Sikorska. 

 

Z innowacyjnym Shop in Shop od Wiha nowoczesność jest na wyciągnięcie ręki.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.