Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
poniedziałek, 24 września 2018, imieniny: Dory, Gerarda, Maryny
Serwisy:

 

Nowy wymiar sprzedaży. Wiha nie zwalnia tempa i prezentuje niespotykaną koncepcję wystawową Shop in Shop
dodano: 2018-09-06
powrót »

Pierwsza połowa roku była dla firmy Wiha szczególna – producent dokonał przełomu w dziedzinie narzędzi ręcznych i wprowadził do oferty wkrętak z napędem elektrycznym speedE. Dziś, marka stawia kolejny krok w przyszłość, a jej innowacyjne rozwiązania zyskują naprawdę godną oprawę. Producent z dumą prezentuje Shop in Shop – nowoczesną i kompletną ekspozycję, jakiej jeszcze w Polsce nie było! 

 

Shop in Shop to świeże i innowacyjne spojrzenie na prezentację produktów, aranżację przestrzeni wystawowej oraz zwiększenie konkurencyjności profesjonalnych punktów sprzedażowych. Koncept sprzedażowy o wymiarach 400 ×245 ×240 cm z podświetloną konstrukcją dachu kryje w sobie rozbudowaną ścianę produktową, zaplecze multimedialne, 3 metry powierzchni komunikacyjnej oraz speedE Test Center – miejsce, w którym każdy profesjonalny elektryk i domowy majsterkowicz z łatwością sprawdzą funkcjonalność i ergonomię, oferowanych przez Wiha, rozwiązań. 

 -Shop-in-shop to miejsce szczególne i niespotykane – oficjalny sklep Wiha może z powodzeniem zaistnieć w każdym salonie, który dba o konkurencyjność swojej oferty i podąża za innowacyjnymi nowinkami z branży – podkreśla Maja Sikorska z działu marketingu firmy Wiha. - Takie rozwiązanie pozwala na kompleksową opiekę nad klientem oraz wygodną ekspozycję sztandarowych produktów marki Wiha. Shop-in-shop kryje w sobie nie tylko rewolucyjny e-wkrętak speedE, ale także szeroki asortyment narzędzi zaprojektowanych z myślą o tym, jak przyspieszyć pracę elektryka i sprawić, by stała się ona bezpieczniejsza – dodaje. 


W ramach współpracy, Wiha oferuje punktom handlowym wsparcie marketingowe, szeroką kooperację w ramach wspólnych działań promocyjnych, regularne szkolenia dla obsługi punktu handlowego oraz rozbudowany asortyment produktowy. –  Współczesna sprzedaż opiera się nie tylko na szerokiej gamie oferowanych rozwiązań, ale całym pakiecie wartości dodanych: wiedzy, funkcjonalności produktów, wielokanałowej sieci dystrybucji, wsparciu merytorycznym i technicznym, aż w końcu – sposobie prezentacji oferty. Z powodzeniem spełniamy dziś wszystkie wymagania – podsumowuje Maja Sikorska. 

 

Z innowacyjnym Shop in Shop od Wiha nowoczesność jest na wyciągnięcie ręki.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.