Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
wtorek, 13 listopada 2018, imieniny: Arkadii, Krystyna, Stanisławy
Serwisy:

 

Z Piątnicy, no bo skąd – OSM Piątnica z nową platformą komunikacyjną
dodano: 2018-09-06
powrót »

OSM Piątnica to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najsilniejszych marek w branży mleczarskiej na polskim rynku. Z początkiem września marka rozpoczyna promocję swoich produktów pod hasłem „Z Piątnicy, no bo skąd”. To główny element nowej platformy komunikacyjnej, nawiązującej do lokalnego pochodzenia, naturalnych składników, autentyczności i bliskości.


Autorem koncepcji kreatywnej, w ramach której powstały m.in. spoty TV, jest agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot oraz we współpracy z domem produkcyjnym OTO Film. Za zakup mediów odpowiada natomiast dom mediowy FiveMedia i Plej.

Podkreślenie tożsamości marki

Jako pierwsza startuje kampania ATL i Digital, promująca flagowy produkt marki – Serek Wiejski.
Spot kręcono na Podlasiu, skąd pochodzi mleko, wykorzystywane do produkcji wszystkich wyrobów OSM Piątnica. Na ekranie zobaczymy Panią Eugenię, mówiącą z autentycznym lokalnym akcentem. Główna bohaterka kampanii konsekwentnie podkreśla przywiązanie do wyrobów pochodzących z jej regionu, jednocześnie podsumowując swoją rekomendację hasłem „Z Piątnicy, no bo skąd”. W tej konwencji stworzona została cała platforma komunikacyjna marki.

- W kampanii stawiamy na wartości wpisane w tożsamość naszej marki. Podkreślamy lokalne pochodzenie, tradycyjne receptury, bliskość i autentyczność. Naszym powodem do dumy jest miejsce pochodzenia. Piątnica istnieje - jest tu, zaraz obok nas, na pięknym, ekologicznym Podlasiu, okolona malowniczą Narwią. Dlatego postanowiliśmy o tym opowiedzieć, pokazując jednocześnie nasze produkty, które nierozerwalnie kojarzą się z regionem – mówi Sylwia Kocon, Dyrektor Marketingu OSM Piątnica.

Autentyczność na pierwszym planie

Zdaniem agencji PLEJ, markę Piątnica wyróżnia przede wszystkim autentyczność. – W kampanii wykorzystujemy naturalny atut marki – lokalne pochodzenie surowców, z których powstają produkty OSM Piątnica. Uznaliśmy, że komunikacja Piątnicy powinna być prosta, a jednocześnie nawiązująca do tradycji Podlasia. Znaleźliśmy wiarygodnych mieszkańców tych stron, którzy własnym językiem przekonują do przysmaków, takich jak Serek Wiejski. Wierzymy, że Pani Eugenia podbije nie tylko nasze serca, a hasło „z Piątnicy, no bo skąd” będzie wypowiadane w wielu polskich domach – przekonuje Łukasz Antoni Kopera, Group Account Supervisor z Plej. Kampania promująca Serek Wiejski potrwa do końca września, ale marka już zapowiada kolejne kampanie, w których zaprezentuje inne grupy produktowe w oparciu o te same wartości i hasło przewodnie „Z Piątnicy, no bo skąd”.

 

Film You Tube
Do obejrzenia wymagany jest Flash Player w wersji 8+,
oraz włączona obsługa Java Scriptu.

 

LINK DO SPOTU VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=ylw9P6BVots

 

 

O firmie OSM PIĄTNICA:

 

OSM Piątnica to polska spółdzielnia mleczarska należąca do ponad 2 tys. rolników prowadzących gospodarstwa na Mazowszu, Kurpiach i Podlasiu. Spółdzielnia rozpoczęła swoją działalność ponad 40 lat temu, od początku uznając za swój priorytet dbałość o najwyższą jakość, naturalność i innowacyjność produktów. To właśnie pasja do natury i wieloletnia konsekwencja w oferowaniu jej walorów pozwoliły firmie stać się jedną z najnowocześniejszych i najszybciej rozwijających się mleczarni w kraju i na świecie zdobywając przy tym zaufanie rzeszy konsumentów. Najlepszym tego dowodem są liczne wyróżnienia i nagrody m.in. przyznany tytuł Superbrands 2018. Marka Piątnica uplasowała się na 6. pozycji wśród najbardziej polecanych przez konsumentów marek w Polsce. Równocześnie zajęła 1. miejsce w kategorii nabiał, potwierdzając swoją silną pozycję w branży mleczarskiej.

 

Oferta Spółdzielni obejmuje szeroki asortyment produktów mleczarskich takich jak Serek Wiejski, którego jest pierwszym producentem w Polsce, świeże śmietany, ser mascarpone, świeże twarogi w klinku, serki do smarowania (marki Twój Smak, Twój Smak Puszysty i Milandia) oraz produkty fermentowane – jogurty naturalne, jogurty typu greckiego z owocami, kefiry oraz zsiadłe mleko. Piątnica to pierwsza w Polsce firma mleczarska, która wprowadziła na polski rynek Mleko Wiejskie w innowacyjnej butelce z uchwytem, świeże Mleko Ekologiczne – pochodzące z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych z terenów Kurpi Zielonych oraz Bez laktozy – pozbawiony charakterystycznego słodkiego posmaku, pełen witamin i wartości odżywczych świeży bezlaktozowy produkt mleczny.

 

Spółdzielnia jako pierwsza w Polsce wdrożyła kompleksowy program poprawy jakości surowca. W związku z tym z początkiem kwietnia 2016 r. dostawcy mleka do OSM Piątnica rozpoczęli żywienie krów paszami bez składników modyfikowanych genetycznie (GMO). Efektem tych działań było wprowadzenie przez Spółdzielnię na opakowaniach jej produktów specjalnego oznaczenia: „Bez GMO. Z mleka od krów karmionych paszami bez GMO”. Jest to dla konsumentów swoistym potwierdzeniem, że OSM Piątnica do produkcji swoich wyrobów wykorzystuje składniki wolne od genetycznie zmodyfikowanych organizmów, chroniąc naturalne środowisko.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.