Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
środa, 14 listopada 2018, imieniny: Emila, Laury, Rogera
Serwisy:

 

Rozpoczyna się promocja Nowego Hyundai Tucson
dodano: 2018-09-06
powrót »

Jutro w telewizji i mediach online startuje kampania Hyundai promująca model Nowy Hyundai Tucson. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.


Koreański producent samochodów Hyundai rozpoczyna promocję odświeżonej wersji modelu Tucson – Nowy Hyundai Tucson. Zaplanowane działania reklamowe będą realizowane w dwóch turach, od 7 do 30 września, a następnie od 5 do 25 listopada. W ramach kampanii pojawią się sponsoring i spoty telewizyjne oraz działania w mediach online.

 

Za adaptację i przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Za lokalizację spotu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja Opus B.

 

Spot promujący model Nowy Hyundai Tucson można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=9bXL6c9fRD4

 

Film You Tube
Do obejrzenia wymagany jest Flash Player w wersji 8+,
oraz włączona obsługa Java Scriptu.

 

Więcej na temat modelu: https://www.hyundai.pl/Tucson/

 

 

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.