Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
czwartek, 24 stycznia 2019, imieniny: Felicji, Roberta, Sławy
Serwisy:

 

REKLAMA
reklama
Rozpoczyna się promocja Nowego Hyundai Tucson
dodano: 2018-09-06
powrót »

Jutro w telewizji i mediach online startuje kampania Hyundai promująca model Nowy Hyundai Tucson. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.


Koreański producent samochodów Hyundai rozpoczyna promocję odświeżonej wersji modelu Tucson – Nowy Hyundai Tucson. Zaplanowane działania reklamowe będą realizowane w dwóch turach, od 7 do 30 września, a następnie od 5 do 25 listopada. W ramach kampanii pojawią się sponsoring i spoty telewizyjne oraz działania w mediach online.

 

Za adaptację i przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Za lokalizację spotu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja Opus B.

 

Spot promujący model Nowy Hyundai Tucson można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=9bXL6c9fRD4

 

Film You Tube
Do obejrzenia wymagany jest Flash Player w wersji 8+,
oraz włączona obsługa Java Scriptu.

 

Więcej na temat modelu: https://www.hyundai.pl/Tucson/

 

 

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.