Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
niedziela, 16 grudnia 2018, imieniny: Albiny, Sebastiana, Zdzisławy
Serwisy:

 

Wyszukane wzornictwo, premierowe pokazy kolekcji. Tak Cerrad prezentował się podczas tegorocznych Targów Cersaie
dodano: 2018-10-05
powrót »

Niezliczona ilość wystawców, inspirujące nowości produktowe, wzornictwo z najwyższej półki, a do tego kreatywna i twórcza atmosfera - to kwintesencja wrześniowych Targów Cersaie. Podczas tak ważnego wydarzenia nie mogło zabraknąć firmy Cerrad.


Bolońska wystawa płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek jest niepowtarzalną okazją do zaprezentowania nowości produktowych, zapoznania się z różnorodnymi spojrzeniami na trendy, design czy wzornictwo, a do tego stanowi bezcenną platformę wymiany doświadczeń i poglądów między producentami, dystrybutorami, projektantami i potencjalnymi klientami.

- Tegoroczna wizyta we Włoszech jest dla nas szczególnie ważna - mówi Tomasz Glegoła, Dyrektor ds. Marketingu. – Targi Cersaie były dla nas zwieńczeniem kluczowych działań – od otwarcia jednej z najnowocześniejszych fabryk na świecie, aż po wprowadzenie na rynek rewolucyjnego formatu płyt gresowych, brandowanych nową marką ULTIME. Dla naszych gości przygotowaliśmy również premierowe prezentacje produktów – szeroką gamę rozwiązań inspirowanych pięknem otaczającego nas świata – dodaje.


Zaproszenie do świata designu

Przestrzeń, nowoczesność, przejrzystość – tak w trzech słowach można opisać stoisko Cerrad o powierzchni 160m2, na którym producent zaprezentował zarówno swoje flagowe produkty – kolekcje ULTIME w wykończeniu matowym oraz polerowanym, płytki tarasowe, jak i wiele nowości. Cerrad postawił na minimalizm i kreatywność, zapraszając gości do zaaranżowanej kuchni, salonu i łazienki, co stanowiło doskonały sposób ekspozycji produktów w kontekście poszczególnych wnętrz. – Ogromne wrażenie zrobiła również nasza kompozycja strefy wokół domu, która posłużyła nam do niebanalnej prezentacji płyt tarasowych z kolekcji 2.0 – zauważa Tomasz Glegoła, Dyrektor ds. Marketingu.

Ten swoisty showroom nie tylko czytelnie pokazywał niezwykłe możliwości rozwiązań Cerrad, ale stanowił kreatywną przestrzeń – idealną do inspirujących rozmów. W tej twórczej atmosferze, przedstawiciele firmy chętnie odpowiadali na pytania dotyczące procesu produkcyjnego i projektowego.

Nowości i pokazy przedpremierowe

Producent postawił na wielkie formaty, kolekcje inspirowane naturą oraz płyty tarasowe, które stanowią dopełnienie dotychczasowych rozwiązań dedykowanych wnętrzom. Wielkoformatowy gres, nawiązujący stylistyką do eleganckiego marmuru i surowego betonu, został zaprezentowany na Cersaie w zupełnie nowych wymiarach. Rozszerzenie oferty o szeroki wachlarz multiformatów, a tym samym możliwość łączenia wielu wymiarów płyt ULTIME, otwiera przed architektem i klientem ostatecznym zupełnie nowe możliwości projektowe.

Wśród propozycji czerpiących z natury nie zabrakło kolekcji inspirowanych pięknem kamienia i ciepłem naturalnego drewna. Ale to nie wszystko. – Specjalnie na Targi przygotowaliśmy wiele nowości, które jeszcze nie miały swojej premiery rynkowej – mówi Tomasz Glegoła, Dyrektor ds. Marketingu. – Z dumą zaprezentowaliśmy kolekcję długich desek Neiba w niespotykanym dotąd formacie 20x240cm, nowy wymiar płytek Acero - 20x240cm oraz płytki gresowe w stylistyce marmuru – kolekcje Thamal, Boca, Vasco i Mandi w formacie 60x120 cm. Do naszych propozycji tarasowych dołączyły zaś płyty Mattina 2.0 w rozmiarach 20x120cm oraz 40x120cm, a także inspirowana kamieniem naturalnym kolekcja Belgica 2.0 w formacie 60x60cm oraz 80x80cm. Dodatkowo, wsłuchując się w potrzeby projektantów i klientów, wprowadziliśmy do oferty płytki Tassero oraz Mattina w zupełnie nowej klasie antypoślizgowości R11 – podkreśla ekspert Cerrad.


Z uwagi na swój międzynarodowy charakter, Cersaie to impreza o niepowtarzalnym wydźwięku biznesowym. To, co i w jaki sposób jest tu prezentowane, wskazuje kierunki rozwoju całej branży i determinuje jej działania w nadchodzącym sezonie. – Z całą pewnością jesteśmy na niego gotowi – mówi Tomasz Glegoła.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.