Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
poniedziałek, 15 października 2018, imieniny: Jadwigi, Leonarda, Teresy
Serwisy:

 

Miloo Home i Paprocki&Brzozowski
dodano: 2018-10-10
powrót »

Dwie, wiodące w swoich dziedzinach polskie marki, dla których dobry design, moda i najnowsze trendy są  zawsze priorytetem, nawiązały współpracę. Kooperacja rozpoczęła się od wspólnego zaprojektowania wnętrza atelier, ale plany zakładają kolejne projekty.


Marka Miloo Home powstała w wyniku rebrandingu House&More. Ta ekskluzywna sieć salonów wnętrzarskich, oferujących starannie wyselekcjonowane meble i akcesoria w różnych stylach – od ciepłego i przytulnego stylu boho, przez elegancki styl nowojorski do nowoczesnej klasyki, obecna jest na polskim rynku od 2009 roku. Obecnie Miloo Home posiada 16 salonów w największych polskich miastach oraz sklep internetowy. Marka rozwija się również za granicą. Jej produkty znajdziemy w eleganckim salonie w Dusseldorfie, usytuowanym w  prestiżowej części tego miasta. W kolejnych latach firma planuje ekspansję na inne rynki zagraniczne.

Nie dziwi więc fakt podjęcia współpracy z najbardziej znanym duetem polskich projektantów. Panowie Paprocki i Brzozowski współpracują ze sobą od 2000 roku i odnoszą niemałe sukcesy. Ich projekty są oryginalne, niebanalne i bardzo jakościowe. Ubierają głównie kobiety, a najbardziej znani są z wyrafinowanych wieczorowych kreacji i sukni ślubnych. Od kilku lat dostępna jest również linia basic – PLANTS.

Projektanci Miloo Home wyposażyli atelier Paprocki&Brzozowski w ekskluzywne meble i dodatki. Do atelier projektantów dobrano sofę Temple w turkusowym odcieniu oraz pufy pochodzące z tej samej linii. Całość została uzupełniona złotymi stolikami kawowymi oraz licznymi dodatkami –m.in lampami, świecznikami, wazonami. Jak wskazała Monika Bielska, dyrektor kreatywna Miloo Home: „Turkus uchodzi za kolor optymizmu, doskonale określa ludzi twórczych, pomysłowych, dlatego dobrze sprawdzi się we wnętrzu, które służy do przymiarek wyrafinowanych kreacji.” Dodatki natomiast pochodzą z naszej kolekcji Metropolitan, której wiodącym motywem jest miejski glamour. Taki styl świetnie sprawdza się w miejscu, gdzie króluje ekskluzywna moda, elegancja i szyk”- podsumowuje Monika Bielska. „Eleganckie odcienie turkusu pomagają nam w wyważeniu  i jasnej ocenie sytuacji, dlatego cieszę się, że jest dominującą barwą w miejscu, gdzie dokonywane są najważniejsze wybory”- komentuje Marcin Paprocki.

Plany zakładają kolejne projekty, obie strony nie wykluczają również stworzenia wspólnej kolekcji.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.