Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
wtorek, 20 listopada 2018, imieniny: Anatola, Edyty, Rafała
Serwisy:

 

Pierwsza edycja Akademii Paradyż za nami!
dodano: 2018-10-29
powrót »

W miniony czwartek, w Teatrze Lalek Arlekin w Łodzi odbyła się pierwsza edycja autorskiego projektu Ceramiki Paradyż - Akademia Paradyż. Założeniem organizatorów było stworzenie unikalnego na rynku spotkania edukacyjno-inspiracyjnego dla właścicieli i osób zarządzających salonami sprzedaży materiałów łazienkowych. Jeśli mierzyć sukces wydarzenia liczbą uczestników, ilością pytań podczas konferencji, jak i pozytywnym odzewem po jej zakończeniu, to założony cel zdecydowanie udało się zrealizować.

Pierwsza edycja Akademii Paradyż pod hasłem przewodnim „Sklep przyszłości” odbyła się w formule jednodniowej konferencji obejmującej rozmowy oraz prelekcje skierowane do partnerów biznesowych firmy. Dobór tematyki i prelegentów poprzedziły długie analizy ekspertów Ceramiki Paradyż, których celem było zapewnienie uczestnikom maksymalnie dopasowanej do ich potrzeb eksperckiej wiedzy, zarówno w wymiarze branżowym, jak i w zakresie inspiracji wykraczających poza obszar ceramiki. Organizatorzy zadbali, by przekazywana gościom wiedza wyczerpywała temat najnowszych badań dotyczących preferencji zakupowych Polaków oraz ich konfrontacji z aktualną sytuacją w salonach łazienkowych. Uczestnicy otrzymali także dużą dawkę wiedzy i cennych wskazówek m.in. w zakresie skutecznej sprzedaży przez budowanie wartości, customer experience, segmentacji rynku, czy ekspozycji produktów. O odpowiedni poziom merytoryczny zadbali wyjątkowi prelegenci, wśród których znaleźli się Marcelin Matusiak – przedstawiciel GfK Polonia, ekspert ds. badań konsumenckich, Roman Szymczak – trener sprzedaży i ekspert trade marketingu oraz Wojciech Herra – jeden z najbardziej inspirujących mówców w Polsce, badacz zajmujący się psychologią mistrzostwa.

 


- Akademia Paradyż to unikatowe przedsięwzięcie skoncentrowane na transfer nowoczesnej wiedzy i rozwiązań z sukcesem stosowanych w innych branżach. Każdy z uczestników i wieloletnich partnerów Ceramiki Paradyż podczas cyklu eksperckich wykładów mógł zapoznać z narzędziami, które szybko i skutecznie może zastosować w swoich sklepach czy salonach łazienkowych. Uważam, że Akademia Paradyż to doskonała forma wynagradzania parterów firmy specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem. Przygotowanie do konferencji i organizacja była na najwyższym poziomie o czym świadczy frekwencja oraz zapowiedzi uczestników, że z wielką ochotą wezmą udział w kolejnych edycjach przygotowanych w ramach tego projektu – mówi Roman Szymczak, ekspert trade marketingu, trener biznesu.

Przez cały czas trwania konferencji uczestnicy mieli możliwość zadawania pytań prelegentom dzięki specjalnie przygotowanej na to wydarzenie aplikacji mobilnej, a pomiędzy wykładami okazję do swobodnej wymiany swoich myśli, poglądów i spostrzeżeń. Gościem specjalnym Akademii był Kajetan Kajetanowicz, polski kierowca rajdowy, trzykrotny rajdowy mistrz Europy, czterokrotny rajdowy mistrz Polski i trzykrotny zwycięzca Rajdu Polski. Podczas spotkania opowiedział o tym, jak ważny jest dobrze funkcjonujący zespół – zarówno w sporcie, jak i w biznesie. Część oficjalną konferencji zwieńczyła uroczysta kolacja.

- Świat dookoła nas dynamicznie się zmienia i dotyka to także branży ceramicznej, dlatego warunkiem sukcesu firmy na rynku nie jest już tylko doskonały produkt. Jedną z naszych odpowiedzi na nowe wyzwania i dostarczanie autentycznych wartości naszym Klientom jest Akademia Paradyż. Jej pierwsza edycja już za nami i jesteśmy bardzo zadowoleni z jej rezultatów. Świadczy o tym zarówno samo zainteresowanie wydarzeniem, ale przede wszystkim pozytywne opinie uczestników konferencji, odnoszące się do wysokiego poziomu merytorycznego i organizacji, które tylko utwierdziły nas w przekonaniu, że tego rodzaju event jest potrzebny naszej branży. Jesteśmy dumni, że to właśnie nasza firma była jego inicjatorem – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.

Wydarzenie w Łodzi było pierwszym z cyklu pionierskich branżowych spotkań edukacyjno-inspiracyjnych. W związku z pozytywnym odzewem ze strony uczestników, możemy spodziewać się jego kontynuacji w przyszłości.

Zapraszamy na www.paradyz.com oraz www.sklep.paradyz.com

 

Ceramika Paradyż to wiodący producent płytek ceramicznych w Polsce. Od 29 lat tworzy produkty zaprojektowanie świadomie i z odwagą jaka jest niezbędna do kreowania trendów. Kolekcje produktowe Ceramiki Paradyż są komplementarne, oferując klientom płytki ścienne, podłogowe oraz elementy ozdobne w wielu formatach. Zapleczem firmy jest pięć zakładów produkcyjnych, których parki technologiczne należą do najnowocześniejszych w Europie oraz magazyn wysokiego składowania z systemem kompletacji i wysyłki wyrobów gotowych „Paradyż Logistics & Trade”. Ceramika Paradyż zatrudnia ponad 1600 pracowników, będąc tym samym jednym z największych pracodawców w regionie. O sile przedsiębiorstwa stanowią trzy marki własne. Paradyż jako marka parasolowa, oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz dwie submarki pod marką główną - Paradyż My Way dedykowana dla klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz Paradyż Classica (dawniej Kwadro Ceramika) skierowana do segmentu klientów, którzy cenią klasyczną elegancję w atrakcyjnej cenie. Ceramika Paradyż śmiało sięga po najbardziej prestiżowe nagrody w dziedzinie designu i gospodarki – m.in. Red Dot Design Award 2016 dla kolekcji Trakt, tytuł Ambasador Polskiej Gospodarki 2016, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie Najwyższa Jakość Quality International, Wielka Perła Ceramiki UE 2016 z Diamentami oraz nagroda za kolekcję Elanda / Elando w międzynarodowym konkursie iF Design 2017. Ceramika Paradyż to także wieloletni Mecenas Łódź Design Festival, największego wydarzenia poświęconego wzornictwu w tej części Europy. Liczne wyróżnienia potwierdzają przewodnią rolę firmy nie tylko na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz. Ceramika Paradyż dziś to także wizytówka polskiego przemysłu, której produkty zyskują uznanie klientów w ponad 50 krajach świata.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.