Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
wtorek, 20 listopada 2018, imieniny: Anatola, Edyty, Rafała
Serwisy:

 

Nowości w samolotach KLM
dodano: 2018-11-05
powrót »

Od sezonu zimowego, KLM wprowadza nową koncepcję cateringu w klasie biznes na lotach KLM Cityhopper w Europie. Ponadto, na pasażerów czekają kolejne nowości produktowe na pokładzie – kawa od Douwe Egberts oraz kosmetyki firmy Rituals. 


 Tej jesieni linie KLM przygotowały zupełnie nową wersję serwisu pokładowego dla pasażerów klasy biznes na lotach europejskich wykonywanych przez KLM Cityhopper (KLC).  Teraz goście klasy biznes są częstowani konkretnym i zróżnicowanym posiłkiem serwowanym w eleganckim, praktycznym pudełku projektu Marcela Wandersa. Nowy catering został skomponowany na bazie ekologicznych produktów, w praktycznym opakowaniu podlegającym recyklingowi. Ponadto nowa koncepcja serwisu pokładowego została stworzona z myślą o indywidualnych potrzebach pasażerów. Goście klasy biznes mogą teraz sami komponować swój posiłek, a na dłuższych lotach – również decydować o jego porze.


Ponadto wszystkich swoich pasażerów – zarówno w klasie biznes, jak i ekonomicznej, na wszystkich trasach - KLM częstuje teraz wyjątkową kawą. Specjalnie przygotowana kompozycja kaw od firmy Douwe Egberts została opracowana tak, aby zachowywać aromat i walory smakowe, nawet na wysokości dziesięciu tysięcy metrów.


Jeszcze jedna nowość czeka na gości KLM World Business Class - klasy biznes na lotach dalekiego zasięgu. Od tej jesieni KLM oferuje swoim pasażerom kosmetyki cenionej firmy Rituals. Specjalnie dla KLM firma Rituals stworzyła „Kolekcję Amsterdam”, która jest dostępna w postaci kremów, pianek, żeli, balsamów i innych produktów pielęgnacyjnych w podręcznych, indywidualnych zestawach, oferowanych pasażerom klasy biznes podczas lotu, jak i pokładowych toaletach kabiny biznesowej.


Nowa koncepcja cateringu w Europie

Wraz z początkiem zimowego harmonogramu lotów, od 28 października b.r., linie KLM przygotowały zupełnie nową wersję serwisu pokładowego dla pasażerów klasy biznes na lotach wykonywanych przez KLM Cityhopper (KLC). Samoloty KLM Cityhopper – spółki należącej do KLM - obsługują loty europejskie w siatce holenderskiego przewoźnika – m.in. część lotów na trasach z Warszawy, Gdańska i Krakowa do Amsterdamu. Goście są częstowani konkretnym i zróżnicowanym posiłkiem serwowanym w eleganckim, praktycznym pudełku projektu Marcela Wandersa.

 

Większy wybór i indywidualna kompozycja

Nowa koncepcja serwisu pokładowego została stworzona z myślą o indywidualnych potrzebach pasażerów. Posiłek składa się teraz z większej liczby osobno pakowanych elementów, aby pasażerowie mieli możliwość własnej kompozycji dania, w zależności od indywidualnych upodobań. Na przykład jogurtowi towarzyszą osobno zapakowane dodatki – granola i powidła, podobnie jak dodatki, orzechy i dresingi do sałatek.

 

Ekologiczne produkty

Zawartość zestawu w pudełku jest uzależniona od pory dnia. Na lotach, które odbywają się przed południem klienci otrzymują pudełko zawierające śniadanie, w skład którego wchodzą świeże owoce oraz sery i wędliny, którym towarzyszy gorące pieczywo. Podczas lotów popołudniowych goście są częstowani sałatką – do indywidualnej kompozycji oraz drobnymi przystawkami jak np. kawałek szarlotki. Wszystkie produkty pochodzą ze zrównoważonych upraw lub hodowli, od sprawdzonych holenderskich dostawców. Mięso i jaja wchodzące w skład posiłku są opatrzone certyfikatem "Better Life”, co oznacza, że zostały wyprodukowane w etyczny sposób, z zachowaniem troski o godne warunki zwierząt. Natomiast ryby pochodzą z certyfikowanych (MSC) łowisk i spełniają standardy w zakresie zrównoważonego rybołówstwa. Zarówno śniadanie, jak  i posiłek popołudniowy występują w czterech wariantach.

 

Posiłek na życzenie na dłuższych lotach

Na sześciu najdłuższych lotach KLM Cityhopper (Cagliari, Helsinki, Ibiza, Porto, Split i Walencja) pasażerowie Klasy Biznes sami decydują, kiedy mają ochotę na posiłek. W ten sposób linia daje swoim klientom wybór i większą swobodę. Na wspomnianych najdłuższych europejskich trasach KLC pasażerowie Klasy Biznes są częstowani dodatkowo przekąską na gorąco w postaci tradycyjnego holenderskiego krokieta lub ciastka ze szpinakiem i fetą.

 

Elegancki wygląd i funkcjonalny rozmiar

Menu pokładowe zmieniło się nie tylko pod względem zawartości i formy w postaci eleganckiego pudełka. Również format zestawu został przemyślany tak, aby pudełko pasowało lepiej do stolika, na którym teraz swobodnie zmieści się też napój. Dostosowanie rozmiarów opakowania cateringu do typu samolotu to z pozoru drobiazg, który jednak w praktyce oznacza większą wygodę podróżnych oraz sprawniejszy i szybszy serwis pokładowy. Licząca 49 samolotów flota KLM Cityhopper składa się wyłącznie z Embraerów typu E190 (32 sztuki) oraz E175 (17 sztuk), co czyni z linii posiadacza największej floty „E-Jet” w Europie.

 

Nowa jakość kawy

Również od tej jesieni, KLM zaprasza swoich pasażerów na kawę, zupełnie nowej jakości. Specjalnie opracowana mieszanka od renomowanej firmy Douwe Egberts posiada trzy podstawowe cechy, ważne dla KLM: kawa jest uprawiana zgodnie z normami UTZ gwarantującymi wysoką jakość i pochodzi ze zrównoważonego handlu. Ponadto specjalna mieszanka kaw doskonale współgra z doświadczeniem smaku i aromatu na dużych wysokościach, dzięki czemu filiżanka napoju smakuje tak samo dobrze podczas lotu - na wysokości dziesięciu tysięcy metrów, jak i na ziemi. Klienci  KLM mogą delektować się jej smakiem w czasie podróży – lecąc zarówno w klasie biznes, jak i ekonomicznej, na wszystkich lotach niezależnie od trasy. Ponadto nową kawę serwują salony biznesowe - European Crown Lounge i Intercontinental Crown Lounge na amsterdamskim lotnisku Schiphol.

Kosmetyki firmy Rituals w World Business Class

Kolejna nowość czeka na gości KLM World Business Class - klasy biznes na lotach dalekiego zasięgu. Od tej jesieni KLM oferuje swoim pasażerom kosmetyki cenionej firmy Rituals. Specjalnie dla KLM, Rituals stworzyła „Kolekcję Amsterdam”, w skład której wchodzi mydło w piance do rąk, balsam do rąk i ciała, żel do włosów i nawilżająca mgiełka do ciała. Produkty są do dyspozycji pasażerów w toaletach kabiny biznesowej. Ponadto kosmetyki Rituals (balsam do ust i krem nawilżający) goście klasy biznes znajdą w swoich osobistych zestawach podróżnych, które otrzymują w prezencie od KLM podczas lotu.

„Kolekcja Amsterdam” nawiązuje do dawnego "spotkania Wschodu z Zachodem", a jej zapach jest kompozycją holenderskich tulipanów i japońskiego yuzu. Opakowania kosmetyków ozdobiły roślinne motywy nawiązujące do siedemnastowiecznej holenderskiej ceramiki, inspirowanej Dalekim Wschodem.

 

KLM ma ambicję zdobycia pozycji najbardziej skutecznego, zorientowanego na klienta, innowacyjnego i wydajnego przewoźnika lotniczego w Europie. Dlatego też nieustannie stara się dostarczać pozytywne i niezapomniane wrażenia z podróży na każdym z jej etapów według maksymy „Moving Your World”. Nowa koncepcja posiłków na lotach KLM Cityhopper, jakościowa kawa oraz ekskluzywne kosmetyki na długich rejsach to inwestycje w produkt, które mają przyczynić się do realizacji tych ambicji.

 

***

 

KLM  

Od 99 lat Royal Dutch Airlines (Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze) są pionierem w lotnictwie pasażerskim i najstarszą linią lotniczą na świecie, która nadal działa pod swoją oryginalną nazwą. KLM realizuje swoje cele w oparciu o główne wartości – wyjątkowa dbałość o klienta, innowacyjność, wysoka wydajność, godny zaufania serwis i najwyższej jakości produkty. Siatka bezpośrednich połączeń KLM z wylotem z Amsterdamu obejmuje obecnie 165 destynacji. Linia oferuje loty dysponując nowoczesną flotą ponad 160 samolotów i zatrudnia 32 tysiące pracowników na całym świecie. W 2017 roku Grupa KLM, w skład której wchodzą również KLM Cityhopper, Transavia i Martinair przewiozła ponad 41 milionów pasażerów, z czego 32,7 mln to pasażerowie KLM. Sieć lotów KLM łączy Holandię ze wszystkimi kluczowymi regionami świata zarówno pod względem turystyki, jak i biznesu i jest potężnym silnikiem napędzającym holenderską gospodarkę. Linie KLM są obecne w trzech miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie i Gdańsku, skąd linia oferuje loty przez Amsterdam w świat.

 

Więcej informacji o KLM znajduje się na stronach: www.klm.com/corporate/en/, www.klm.pl, KLM Newsroom - https://nieuws.klm.com/en, Facebook, Twitter oraz KLM Blog - https://blog.klm.com/.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.