Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
środa, 23 stycznia 2019, imieniny: Fernandy, Jana, Rajmundy
Serwisy:

 

REKLAMA
reklama
Meble Wójcik drugą najbardziej medialną marką meblową w Polsce
dodano: 2018-11-08
powrót »

Top Marka 2018 to jedno z największych badań obecności polskich marek w mediach. Tegoroczny, jedenasty już ranking objął aż 500 brandów z 50 branż. Wśród nich znalazła się również marka Meble Wójcik, zajmując drugie miejsce w kategorii Meble oraz 200 w zestawieniu ogólnym.

 

Badanie Top Marka 2018 jest wspólnym przedsięwzięciem pomysłodawcy projektu - magazynu „Press” i autora metodologii – Press-Service Monitoring Mediów. Ranking został stworzony na podstawie analizy materiałów z prasy, internetu i social mediów opublikowanych od 1 lipca 2017 roku do 30 czerwca 2018 roku. W badaniu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 brandów, o których wzmiankowano najwięcej. O miejscu w rankingu decydował wskaźnik siły marki, który był wypadkową kilku zmiennych – liczby publikacji, impaktu oraz indeksu sentymentu, które świadczyły zarówno o liczbie kontaktu odbiorców z marką, jak i jakościowej ocenie komunikatu na jej temat.

Siła marki Meble Wójcik wyniosła 54 944 z liczbą publikacji na poziomie12 856, impaktem (wskaźnik dotarcia) 183 614 876 oraz indeksem sentymentu 0,30, które tym samym dały jej drugie miejsce wśród najbardziej medialnych marek z branży meblowej oraz 200 w ogólnym zestawieniu.

 

Zajęcie drugiego miejsca, zaraz po globalnej marce jaką jest Ikea to ogromne wyróżnienie. Dla nas jako firmy rodzinnej, budowanie pozytywnego i spójnego wizerunku marki Meble Wójcik w mediach jest tym bardziej istotne, gdyż wszystkie produkty i informacje, które wypuszczamy na rynek są bezpośrednio firmowane naszym nazwiskiem. – mówi Ewelina Wójcik, dyrektor działu marketingu Meble Wójcik. – Tegoroczne wyniki badania Top Marka 2018, pozwolą nam nie tylko na przeanalizowanie naszych dotychczasowych działań komunikacyjnych w obszarze samej branży meblowej i naszej bezpośredniej konkurencji, ale również innych brandów, które zostały uwzględnionych w zestawieniu. – dodaje.

 

W rankingu Top Marki 2018 branży meblowej znalazły się również inne polskie firmy, m.in. Forte (3 miejsce), BRW (4 miejsce), Szynaka Meble (7 miejsce) czy VOX (8 miejsce).  



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.