Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
wtorek, 20 listopada 2018, imieniny: Anatola, Edyty, Rafała
Serwisy:

 

Meble Wójcik drugą najbardziej medialną marką meblową w Polsce
dodano: 2018-11-08
powrót »

Top Marka 2018 to jedno z największych badań obecności polskich marek w mediach. Tegoroczny, jedenasty już ranking objął aż 500 brandów z 50 branż. Wśród nich znalazła się również marka Meble Wójcik, zajmując drugie miejsce w kategorii Meble oraz 200 w zestawieniu ogólnym.

 

Badanie Top Marka 2018 jest wspólnym przedsięwzięciem pomysłodawcy projektu - magazynu „Press” i autora metodologii – Press-Service Monitoring Mediów. Ranking został stworzony na podstawie analizy materiałów z prasy, internetu i social mediów opublikowanych od 1 lipca 2017 roku do 30 czerwca 2018 roku. W badaniu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 brandów, o których wzmiankowano najwięcej. O miejscu w rankingu decydował wskaźnik siły marki, który był wypadkową kilku zmiennych – liczby publikacji, impaktu oraz indeksu sentymentu, które świadczyły zarówno o liczbie kontaktu odbiorców z marką, jak i jakościowej ocenie komunikatu na jej temat.

Siła marki Meble Wójcik wyniosła 54 944 z liczbą publikacji na poziomie12 856, impaktem (wskaźnik dotarcia) 183 614 876 oraz indeksem sentymentu 0,30, które tym samym dały jej drugie miejsce wśród najbardziej medialnych marek z branży meblowej oraz 200 w ogólnym zestawieniu.

 

Zajęcie drugiego miejsca, zaraz po globalnej marce jaką jest Ikea to ogromne wyróżnienie. Dla nas jako firmy rodzinnej, budowanie pozytywnego i spójnego wizerunku marki Meble Wójcik w mediach jest tym bardziej istotne, gdyż wszystkie produkty i informacje, które wypuszczamy na rynek są bezpośrednio firmowane naszym nazwiskiem. – mówi Ewelina Wójcik, dyrektor działu marketingu Meble Wójcik. – Tegoroczne wyniki badania Top Marka 2018, pozwolą nam nie tylko na przeanalizowanie naszych dotychczasowych działań komunikacyjnych w obszarze samej branży meblowej i naszej bezpośredniej konkurencji, ale również innych brandów, które zostały uwzględnionych w zestawieniu. – dodaje.

 

W rankingu Top Marki 2018 branży meblowej znalazły się również inne polskie firmy, m.in. Forte (3 miejsce), BRW (4 miejsce), Szynaka Meble (7 miejsce) czy VOX (8 miejsce).  



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.