Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
niedziela, 16 grudnia 2018, imieniny: Albiny, Sebastiana, Zdzisławy
Serwisy:

 

KLM zaprasza w wirtualną podróż!
dodano: 2018-11-27
powrót »

Wyjątkowa seria filmów podróżniczych „Dookoła świata” wykorzystuje technologię wirtualnej rzeczywistości. To najnowszy pomysł KLM, aby inspirować do podróży w fascynujące zakątki świata. 


Linie lotnicze KLM, które słyną z wykorzystania nowoczesnych technologii w obsłudze klienta i działaniach promocyjnych wprowadzają na rynek kolejną nowość - wyjątkową serię filmów podróżniczych dostępnych na platformie KLM iFly. Teraz dzięki zastosowanej w filmach technologii VR (wirtualna rzeczywistość) można odbyć realistyczną podróż w świat, bez wychodzenia z domu. W ten sposób KLM chce zainspirować ludzi do podróżowania i odkrywania niezwykłych miejsc, dokąd można dolecieć korzystając z rozległej siatki holenderskiej linii. Pierwszemu odcinkowi serii „Dookoła świata”, który można oglądać na iFly, towarzyszy konkurs. Wkrótce kolejne epizody zaprowadzą widzów w inne niezwykłe miejsca.


Linia zainicjowała serię multimedialnych opowieści pt. „Round the world with Kiran Jethwa” (Dookoła świata z Kiranem Jethwa), które są dostępne na platformie KLM iFly. Znany z telewizji „nieustraszony szef” prowadzi widzów przez odległe zakątki świata, opowiadając o niezwykłych miejscach, ludziach, smakach i zapachach.

Twórcy e-magazynu iFly nakręcili filmy i zrobili zdjęcia 360 stopni umożliwiające wirtualną podróż w świat. W pierwszym epizodzie z trzyodcinkowej serii, dostępnym tutaj słynny prezenter zabiera widzów do dżungli w północnej Tajlandii, gdzie udaje się w poszukiwaniu cennych i najbardziej niezwykłych ziaren kawy na świecie „Black Ivory Coffee”. Co ciekawe, ta specjalna kawa „produkowana” jest przy pomocy słoni, które trawiąc ziarna nadają im wyjątkowe walory. Wykorzystanie technologii wirtualnej rzeczywistości pozwala doświadczyć tej opowieści naprawdę z bliska -  znaleźć się wśród ludzi zamieszkujących tradycyjne wioski regionu i spotkać z bliska majestatyczne zwierzęta w prawdziwej tajskiej dżungli.

„Wykorzystując wirtualną rzeczywistość w działaniach promocyjnych, KLM ponownie rzuca nowe światło na ideę podróży, którą możemy teraz odbyć bardzo realistycznie, jeszcze zanim fizycznie wyruszymy w drogę. Nasz cyfrowy magazyn iFly dociera do milionów ludzi. Z pomocą iFly  i nowoczesnych technologii, takich jak VR, nieustannie poszukujemy nowych, innowacyjnych sposobów inspirowania ludzi do odkrywania świata.” – powiedział Boet Kreiken, Wiceprezes ds. Doświadczenia Klienta w KLM.

Filmy podróżnicze, w których bierzesz udział

Nowe filmy podróżnicze, które będzie można od teraz znaleźć na platformie iFly pozwalają widzom nie tylko przenieść się odległe miejsca na świecie, ale także „rozejrzeć się” dookoła po okolicy, dzięki temu, że zostały nakręcone w technologii 360 stopni. Widzowie mogą podziwiać każdy szczegół danego miejsca tak, jak gdyby tam byli realnie. Do odbioru filmu na tablecie lub smartfonie wykorzystuje się okulary VR lub prostszą ich wersję – kartonowy model np. Google Cardboard, która działa w zestawieniu wraz ze smartfonem i zainstalowaną na nim aplikacją.  Dzięki temu, teraz każdy może odbyć odleglą podróż, będąc we własnym domu. Co więcej, widz może stać się  bohaterem oglądanego filmu – wspólnie z prezenterem pokonywać rzeki, przedzierać się przez las, siedzieć wśród tubylców podczas ceremonii i niemal poczuć jak grzeje podzwrotnikowe słońce.

Oglądając pierwszy film, dostępny już teraz na iFly mamy szansę wziąć udział w konkursie, aby wygrać jeden z pięciu zestawów prezentów od KLM, w skład którego wchodzą okulary VR Oculus Go 32GB, słuchawki JBL T450, oryginalna kawa „Black Ivory Coffee” oraz firmowe kubki do kawy. Informacje o konkursie znajdują się tutaj.

W kolejny epizodzie multimedialnej serii „Dookoła świata” KLM zabierze widzów w wirtualną podróż na Hawaje. Niebawem będzie on dostępny na platformie magazynu cyfrowego KLM iFly.

 

***

 

KLM  

Od 99 lat Royal Dutch Airlines (Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze) są pionierem w lotnictwie pasażerskim i najstarszą linią lotniczą na świecie, która nadal działa pod swoją oryginalną nazwą. KLM realizuje swoje cele w oparciu o główne wartości – wyjątkowa dbałość o klienta, innowacyjność, wysoka wydajność, godny zaufania serwis i najwyższej jakości produkty. Siatka bezpośrednich połączeń KLM z wylotem z Amsterdamu obejmuje obecnie 165 destynacji. Linia oferuje loty dysponując nowoczesną flotą ponad 160 samolotów i zatrudnia 32 tysiące pracowników na całym świecie. W 2017 roku Grupa KLM, w skład której wchodzą również KLM Cityhopper, Transavia i Martinair przewiozła ponad 41 milionów pasażerów, z czego 32,7 mln to pasażerowie KLM. Sieć lotów KLM łączy Holandię ze wszystkimi kluczowymi regionami świata zarówno pod względem turystyki, jak i biznesu i jest potężnym silnikiem napędzającym holenderską gospodarkę. Linie KLM są obecneaktualnie w trzech miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie i Gdańsku, skąd linia oferuje loty przez Amsterdam w świat.

 

Więcej informacji o KLM znajduje się na stronach: www.klm.com/corporate/en/, www.klm.pl, KLM Newsroom - https://nieuws.klm.com/en, Facebook, Twitter oraz KLM Blog - https://blog.klm.com/.

 

Air France KLM

 

Od 2004 roku, Air France i KLM Royal Dutch Airlines tworzą jeden z największych sojuszy w transporcie lotniczym – Grupę AIR FRANCE KLM, w skład której wchodzi pięć marek: Air France, KLM Royal Dutch Airlines, Joon, Transavia oraz HOP! Air France. Grupa AIR FRANCE KLM jest czołowym graczem w branży transportu lotniczego i niekwestionowanym liderem w obsłudze rejsów dalekiego zasięgu do i z Europy. Jej głównym obszarem działalności jest transport pasażerów, towarów oraz obsługa techniczna samolotów.

Grupa dysponuje potężną siatką połączeń na trasach dalekiego zasięgu, realizowanych z Europy.  W 2018 roku, oferuje pasażerom połączenia do 314 miast  w 116  krajach. Flota Grupy liczy obecnie 534 samoloty.  W 2017 roku z jej usług skorzystało 99 mln pasażerów podróżując poprzez 2 lotniska bazowe (tzw. hub): Paris-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol.

Do Grupy należy wiodący w Europie program lojalnościowy Flying Blue, liczący już ponad 27 mln członków.

Air France KLM wspólnie z partnerskimi liniami – Delta i Alitalia – tworzą największe transatlantyckie joint venture, które obsługuje ponad 270 lotów dziennie. Linie Air France i KLM należą do sojuszu SkyTeam, który zrzesza 20 przewoźników lotniczych. Za pośrednictwem SkyTeam pasażerowie zyskują szeroki dostęp do globalnej sieci połączeń: ponad 16,6 tys. lotów dziennie, do 1074 miast, w 177 krajach.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.