Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
środa, 23 stycznia 2019, imieniny: Fernandy, Jana, Rajmundy
Serwisy:

 

REKLAMA
reklama
Hyundai kontynuuje wyprzedaż samochodów z roku produkcji 2018
dodano: 2019-01-02
powrót »

W styczniu producent samochodów marka Hyundai kontynuuje kampanię promującą wyprzedaż modeli z roku produkcji 2018. Kampania potrwa do końca lutego. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.


Wyprzedaż Hyundai obejmuje takie modele z roku produkcji 2018 jak Nowy i20, i30 Hatchback, i30 Wagon, IONIQ Hybrid, Nowa KONA, Nowy TUCSON, Nowy SANTA FE. Dzięki wysokim upustom i premii za odkup klienci Hyundai mogą zyskać aż do 13 000 zł. W ramach oferty można również skorzystać z promocyjnego ubezpieczenia w wysokości 2,99% ceny samochodu przez rok. 5-letnią gwarancję bez limitu kilometrów klient otrzymuje w standardzie. Szczegółowe warunki oferty oraz gwarancji dostępne są na stronie www.hyundai.pl oraz w salonach Autoryzowanych Dealerów Hyundai.

Działania promocyjne są prowadzone w mediach online oraz w radiu i telewizji. Kampania w telewizji potrwa przez cały styczeń, kampania radiowa przez cały luty, a działania digitalowe będą prowadzone nieustannie przez dwa miesiące. Za przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu radiowego jest agencja Opus B, która również zlokalizowała na polski rynek spot TV.

 

 

Film You Tube
Do obejrzenia wymagany jest Flash Player w wersji 8+,
oraz włączona obsługa Java Scriptu.

 

 

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.