Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
sobota, 20 kwietnia 2019, imieniny: Agnieszki, Amalii, Czecha
Serwisy:

 

REKLAMA
reklama
2018 to kolejny mocny rok dla Wrocław Fashion Outlet
dodano: 2019-01-24
powrót »

Jak pokazują wyniki Wrocław Fashion Outlet, Dolnoślązacy coraz chętniej wybierają centrum outletowe jako swoją destynację zakupową. Sprzedaż w dniach handlowych 2018 roku wzrosła na tyle, by zrekompensować częściową utratę handlowych niedziel i zakończyć miniony rok z bardzo dobrym wynikiem. To efekt głębokich zmian konsekwentnie wdrażanych od przejęcia obiektu przez VIA Outlets


- Cieszy nas, że wdrażana strategia biznesowa przynosi oczekiwane efekty - mówi Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet. - Jej głównym elementem jest systematyczne uzupełnianie oferty centrum o nowe marki , także z segmentu premium . W minionym roku we Wrocław Fashion Outlet przeprowadzono w sumie 23 nowe otwarcia, relokacje oraz remonty lokali najemców. W jedynym outlecie Dolnego Śląska pojawiły się m.in. nowe salony Lacoste i W.Kruk, marka Lindt, restauracja Pasiubus oraz pierwszy w Polsce salon Scotch&Soda. Swoje drzwi dla klientów otworzył także dwukrotnie większy salon Nike.

Rozwój w efekcie synergii

Rozwijając nasze centrum kierujemy się zasadą synergii między potrzebami klientów i naszych partnerów biznesowych – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. - Co warte podkreślenia, mimo mniejszej liczby niedziel handlowych, utrzymaliśmy odwiedzalność i sprzedaż na stabilnym poziomie. To rezultat nie tylko zmian na mapie komercyjnej centrum i dbania o jego pozytywny odbiór przez klientów, lecz także bliskiej współpracy z najemcami. W swojej codziennej pracy wszyscy przedstawiciele sklepów korzystają z dedykowanej platformy on-line, umożliwiającej m.in. bieżącą analizę wyników. W minionym roku przeprowadzono liczne szkolenia dla pracowników salonów, odpowiadające tematyką zgłaszanym potrzebom. Podczas 2018 roku odbyły się warsztaty z visual merchandisingu, profesjonalnej obsługi klienta, zarządzania zespołem czy usługi tax free. Najemców Wrocław Fashion Outlet w osiąganiu celów sprzedażowych każdego dnia czynnie wspiera dedykowany i doświadczony zespół retail managerów.

 

Efekty wdrażanych zmian przekładają się na bardzo dobre wyniki najemców. W porównaniu z wcześniejszymi latami klienci Wrocław Fashion Outlet obecnie chętniej podejmują decyzje zakupowe. Wskaźnik konwersji centrum oraz kwota zakupów przypadająca na klienta sklepu w minionym roku wzrosły, w tym ostatni wskaźnik aż o 17%.

 

Rok 2019 czasem nowych inwestycji i otwarć

- W tym roku, aby w dalszym ciągu wzmacniać wyniki naszych najemców, wprowadzone zostaną kolejne zmiany sprzyjające rozwojowi centrum – konsekwentnie bazujące na przyjętej strategii. Już teraz trwają prace nad stworzeniem nowej przestrzeni z placem zabaw, które w dalszej kolejności zostaną poszerzone o rewitalizację części wspólnych. – dodaje dyrektor Aleksandra Perz. W nadchodzących miesiącach w jedynym outlecie modowym Dolnego Śląska powstaną nowe strefy wypoczynku, zmieni się wystrój wnętrz, wygląd witryn sklepowych i ich oznakowanie. W pierwszej połowie roku Wrocław Fashion Outlet zapowiada kolejne, otwarcia, m.in. włoskiej marki Trussardi oraz kolejnej restauracji. Planowane jest także wdrożenie innowacyjnego programu lojalnościowego odnoszącego już sukcesy w pozostałych centrach w portfolio VIA Outlets.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

REKLAMA
reklama
© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.