Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
piątek, 6 grudnia 2019, imieniny: Dionizji, Leontyny, Mikołaja
Serwisy:

 

2018 to kolejny mocny rok dla Wrocław Fashion Outlet
dodano: 2019-01-24
powrót »

Jak pokazują wyniki Wrocław Fashion Outlet, Dolnoślązacy coraz chętniej wybierają centrum outletowe jako swoją destynację zakupową. Sprzedaż w dniach handlowych 2018 roku wzrosła na tyle, by zrekompensować częściową utratę handlowych niedziel i zakończyć miniony rok z bardzo dobrym wynikiem. To efekt głębokich zmian konsekwentnie wdrażanych od przejęcia obiektu przez VIA Outlets


- Cieszy nas, że wdrażana strategia biznesowa przynosi oczekiwane efekty - mówi Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet. - Jej głównym elementem jest systematyczne uzupełnianie oferty centrum o nowe marki , także z segmentu premium . W minionym roku we Wrocław Fashion Outlet przeprowadzono w sumie 23 nowe otwarcia, relokacje oraz remonty lokali najemców. W jedynym outlecie Dolnego Śląska pojawiły się m.in. nowe salony Lacoste i W.Kruk, marka Lindt, restauracja Pasiubus oraz pierwszy w Polsce salon Scotch&Soda. Swoje drzwi dla klientów otworzył także dwukrotnie większy salon Nike.

Rozwój w efekcie synergii

Rozwijając nasze centrum kierujemy się zasadą synergii między potrzebami klientów i naszych partnerów biznesowych – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. - Co warte podkreślenia, mimo mniejszej liczby niedziel handlowych, utrzymaliśmy odwiedzalność i sprzedaż na stabilnym poziomie. To rezultat nie tylko zmian na mapie komercyjnej centrum i dbania o jego pozytywny odbiór przez klientów, lecz także bliskiej współpracy z najemcami. W swojej codziennej pracy wszyscy przedstawiciele sklepów korzystają z dedykowanej platformy on-line, umożliwiającej m.in. bieżącą analizę wyników. W minionym roku przeprowadzono liczne szkolenia dla pracowników salonów, odpowiadające tematyką zgłaszanym potrzebom. Podczas 2018 roku odbyły się warsztaty z visual merchandisingu, profesjonalnej obsługi klienta, zarządzania zespołem czy usługi tax free. Najemców Wrocław Fashion Outlet w osiąganiu celów sprzedażowych każdego dnia czynnie wspiera dedykowany i doświadczony zespół retail managerów.

 

Efekty wdrażanych zmian przekładają się na bardzo dobre wyniki najemców. W porównaniu z wcześniejszymi latami klienci Wrocław Fashion Outlet obecnie chętniej podejmują decyzje zakupowe. Wskaźnik konwersji centrum oraz kwota zakupów przypadająca na klienta sklepu w minionym roku wzrosły, w tym ostatni wskaźnik aż o 17%.

 

Rok 2019 czasem nowych inwestycji i otwarć

- W tym roku, aby w dalszym ciągu wzmacniać wyniki naszych najemców, wprowadzone zostaną kolejne zmiany sprzyjające rozwojowi centrum – konsekwentnie bazujące na przyjętej strategii. Już teraz trwają prace nad stworzeniem nowej przestrzeni z placem zabaw, które w dalszej kolejności zostaną poszerzone o rewitalizację części wspólnych. – dodaje dyrektor Aleksandra Perz. W nadchodzących miesiącach w jedynym outlecie modowym Dolnego Śląska powstaną nowe strefy wypoczynku, zmieni się wystrój wnętrz, wygląd witryn sklepowych i ich oznakowanie. W pierwszej połowie roku Wrocław Fashion Outlet zapowiada kolejne, otwarcia, m.in. włoskiej marki Trussardi oraz kolejnej restauracji. Planowane jest także wdrożenie innowacyjnego programu lojalnościowego odnoszącego już sukcesy w pozostałych centrach w portfolio VIA Outlets.



powrót »

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 


© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.