Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
niedziela, 17 lutego 2019, imieniny: Donata, Gizeli, Łukasza
Serwisy:

 

REKLAMA
reklama
Würth Polska i Centrum Nauki Kopernik stawiają na twórcze poznawanie świata
dodano: 2019-02-07
powrót »

Firma Würth Polska została Wyłącznym Partnerem Majsterni w Centrum Nauki Kopernik, czyli przestrzeni inspirującej do kreatywnego i nieszablonowego myślenia. Umowa o współpracy została podpisana podczas konferencji prasowej, która odbyła się 6 lutego br. w Centrum Konferencyjnym Kopernik.

Majsternia to miejsce, w którym dzieci, młodzież i dorośli mają okazję przekonać się, że „myślą lepiej, niż myślą”. Nie ma tu dokładnych instrukcji, ocen, limitów czasowych. Każdy ma szansę na odkrycie. Goście samodzielnie mierzą się z wyzwaniami inżynieryjnymi, naukowymi, logicznymi. Wiele zadań polega na konstruowaniu z wykorzystaniem bardzo różnych przedmiotów - śrub, łańcuszków, linijek, deseczek z otworami. Zajmując miejsce przy jednym ze stołów warsztatowych, odwiedzający mają możliwość sprawdzenia się nie tylko w roli majsterkowicza – doświadczenia wymagają także zacięcia naukowego i logicznego.
Razem na rzecz nauki
6 lutego br., podczas konferencji prasowej zorganizowanej w warszawskim Centrum Konferencyjnym Kopernik została podpisana umowa, w wyniku której Würth Polska otrzymał tytuł Wyłącznego Partnera Majsterni.
Celem naszej współpracy z Centrum Nauki Kopernik jest aktywizacja młodego pokolenia do podejmowania wyzwań w różnych dziedzinach nauki – nie tylko inżynieryjnych. Chcemy motywować do rozwoju, zadawania pytań i szukania nowych rozwiązań – mówi Robert Karolak, Dyrektor Marketingu w Würth Polska. – W ramach przyjętej strategii z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu od lat wspieramy różnorodne inicjatywy kulturalne i edukacyjne. Dlatego nie mogliśmy przejść obojętnie obok Majsterni, której przyświeca cel rozbudzania ciekawości wobec świata i nauki, w różnych grupach wiekowych. Jest to również projekt spójny z profilem naszej działalności – rozwój, innowacje oraz technika wpisane są w DNA naszej firmy – dodaje Robert Karolak.
Kooperacja firmy Würth Polska z Centrum Nauki Kopernik to pionierska działalność w branży produktów i rozwiązań dla profesjonalistów. W ramach współpracy do Majsterni trafiły narzędzia warsztatowe i akcesoria do przechowywania różnego rodzaju elementów - nowe systemy kaset oraz wózki narzędziowe marki Würth. Produkty są kompatybilne, czyli elementy walizek czy wózków mogą być dowolnie konfigurowane. Z kolei część serwisowa Majsterni została wyposażona w profesjonale narzędzia ręczne oraz elektronarzędzia, takie jak zestawy szczypiec, precyzyjne wkrętaki, zakrętarka udarowa.
Samodzielne próby rozwiązania konkretnego problemu najbardziej angażują nasze emocje i motywują do działania. Ucząc się przez projektowanie, budowanie i testowanie różnych rozwiązań sami kształtujemy swoją wiedzę i zdobywamy nowe umiejętności. Majsternia stwarza możliwość takiego działania. Współpraca z Wurth z pewnością pozwoli nam rozwijać to szczególne miejsce i tworzyć nowe wyzwania dla naszych zwiedzających – mówi Joanna Kalinowska, Dyrektor Rozwoju Centrum Nauki Kopernik.
Lider rynku wyznacza trendy
Zaangażowanie firmy Würth Polska w projekt Majsterni to także ważne działanie wizerunkowe, szczególnie w kontekście budowania wartości i rozpoznawalności marki. Koncern jest liderem rynku w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, który swoje produkty sprzedaje wyłącznie przedstawicielom firm i osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Dzięki współpracy z Centrum Nauki Kopernik z jednej strony umacnia więc swój wizerunek wśród obecnych i potencjalnych partnerów biznesowych czy pracowników, z drugiej natomiast ma okazję dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Odbiorców, którym zależy na aktywnym i twórczym poznawaniu świata.

O Würth Polska

Würth Polska jest liderem w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, obecnym na polskim rynku już 29 lat. To nowoczesna firma i wiarygodny, stabilny pracodawca, który zatrudnia ponad 670 pracowników, z czego 470 w Dziale Sprzedaży podzielonym na 5 obszarów – Auto, Cargo (w tym Agro), Drewno, Budownictwo i Metal. Würth Polska posiada 31 sklepów stacjonarnych oraz rozbudowany sklep internetowy, który zapewnia możliwość zakupów 24h na dobę bez wychodzenia z domu. Centrala firmy i nowoczesne centrum logistyczne o powierzchni ponad 5000 mkw. znajdują się w Warszawie. Koncern prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Więcej informacji o Würth Polska pod linkiem.

 

O grupie Würth

Grupa Würth została założona w 1945 r. w Niemczech. Obecnie składa się z ponad 400 samodzielnych firm, rozmieszczonych w ponad 80 krajach na wszystkich kontynentach. Zatrudnia ponad 77 tys. osób, z czego ponad 33 tys. to przedstawiciele handlowi. Würth to również ponad 3,6 mln klientów. Zgodnie ze wstępnym rocznym sprawozdaniem finansowym, w 2018 r. Grupa Würth osiągnęła łączną sprzedaż na poziomie 13,6 mld EUR.

 

O Centrum Nauki Kopernik

Centrum Nauki Kopernik w Warszawie inspiruje do obserwacji, doświadczania, zadawania pytań i poszukiwania odpowiedzi. To ponad 400 interaktywnych eksponatów - wystawy stałe i wystawa czasowa, 4 laboratoria edukacyjne oraz planetarium. W instytucji odbywają się liczne warsztaty, spotkania, wykłady, pokazy naukowe. Jako jeden z największych w Europie interaktywnych ośrodków edukacji naukowej, Kopernik umożliwia zwiedzającym samodzielne przeprowadzanie doświadczeń, a przez to poznanie i doświadczenie zjawisk oraz praw rządzących światem. Rocznie Centrum odwiedza ponad milion osób.



powrót »
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.