Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
czwartek, 19 września 2019, imieniny: Januarego, Konstancji, Leopolda
Serwisy:

 

Ricola – nowy klient Havas Media ruszył z kampanią radiową
dodano: 2019-02-27
powrót »

Agencja Havas Media wygrała przetarg na obsługę mediową cukierków funkcjonalnych Ricola. W tym tygodniu rozpoczęła się pierwsza kampania radiowa promująca cukierki ziołowe Ricola bez zawartości cukru.


Havas Media zwyciężyło w przetargu marki Ricola, w wyniku którego zajmie się kompleksowym planowaniem, optymalizacją i zakupem kampanii mediowych dla klienta. Brief obejmował przygotowanie całorocznej strategii mediowej, obok której agencja Havas zaproponowała również niestandardowe rozwiązania komunikacji marketingowej, wykraczające poza tradycyjne media.

 


W ramach nawiązanej współpracy w tym tygodniu rozpoczęła się pierwsza kampania Ricola obejmująca emisję spotów na antenach wchodzących w skład pakietów: Zet Total i RMF 3D. Kampania dotyczy produktów wsperających codzienną troskę o gardło i głos.
Ricola to firma rodzinna założona w 1930 roku. Marka Ricola została stworzona przez firmę cukierniczą Richterich & Compagnie w oparciu o dwa filary: innowacyjność i jakość. Firma jest pionierem w zrównoważonej uprawie ziół w szwajcarskich Alpach i eksportuje swoje produkty do ponad 50 krajów na całym świecie. Każdy cukierek Ricola zawiera specjalną mieszankę 13 zioł, które działają odświeżająco dla głosu i gardła. Ricola to 1 marka ziołowych cukierków w Europie ceniona przez konsumentów za wysoką jakość i walory smakowe.

 

 


Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), Havas X (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



powrót »

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 


© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.