Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
czwartek, 19 września 2019, imieniny: Januarego, Konstancji, Leopolda
Serwisy:

 

Hyundai ELANTRA w nowej odsłonie
dodano: 2019-03-08
powrót »

Film You Tube
Do obejrzenia wymagany jest Flash Player w wersji 8+,
oraz włączona obsługa Java Scriptu.

 

Z początkiem marca rozpoczęła się nowa kampania Hyundai promująca model Elantra. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Koreański producent będzie promować model Elantra w telewizji oraz w mediach online. Elantra to jeden z flagowych osobowych samochodów Hyundai. Z początkiem marca wystartowała kampania Hyundai Motor Poland, która będzie promować ten model w telewizji oraz mediach online. Kampania będzie obejmować emisję spotów w dniach 1-21 marca na antenach głównych stacji telewizyjnych w Polsce. Działania promocyjne będą również wsparte sponsoringiem, który potrwa do końca marca. Przez cały marzec potrwa także kampania w mediach digitalowych.
Za lokalizację spotu TV i przygotowanie sponsoringu odpowiada agencja Opus B. Za planowanie i zakup mediów oraz za kreację online odpowiada Havas

 

 

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), Havas X (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.



powrót »

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 


© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.