Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
niedziela, 22 kwietnia 2018, imieniny: Łukasza, Kai, Nastazji
Serwisy:

 

REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
dodano: 2018-04-18
Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.
dodano: 2018-04-18
Azja to 48 krajów, zamieszkałych przez 4,5 mld ludności – co oznacza ogromny potencjał konsumpcyjny. Analitycy Międzynarodowego Funduszu Walutowego prognozują, że w ciągu kolejnych 5 lat produkt krajowy brutto na głowę obywatela wzrośnie o 34,7% - z 6615 USD w 2017 roku do 8908 USD w 2022 roku. Potencjał Azji dostrzegają też polscy przedsiębiorcy – eksport w 2017 roku osiągnął 49.287,3 mln PLN. Jednak nadal import z tego kierunku przewyższa znacząco eksport, dlatego należy wykorzystać potencjał rynku i ożywić sprzedaż polskich produktów i usług do Azji. Kluczowe będzie zwiększenie świadomości rodzimych firm o możliwościach działania oraz instrumentach ułatwiających i zabezpieczających ekspansję zagraniczną.
dodano: 2018-04-17
Havas Story Plantation, wyspecjalizowana w komunikacji kontentowej jednostka Havas Media Group, przeprowadziła pierwsze w Polsce badanie potencjału treści i motywów internetowych – Concept Box. Jego wyniki, a wraz z nimi duża ilość insightów i gotowych inspiracji dla działań marketingowych, pokazują, m.in. że treści związane z potrzebą bycia blisko natury czy dbania o jakość powietrza mają bardzo wysoki potencjał komunikacyjny. Badanie pokazało również, że co piąty polski internauta usłyszał o Vogue dzięki memom.
dodano: 2018-04-16
Firma FABRYKI MEBLI „FORTE” S.A., polski lider produkcji mebli do samodzielnego montażu, otworzyła dziś fabrykę płyt wiórowych w Suwalskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Jest to pierwszy etap inwestycji o łącznej wartości ponad 700 milionów złotych. Do 2020 roku w kolejnych etapach powstanie piąta fabryka mebli FORTE, pod budowę której wmurowano dziś kamień węgielny.
dodano: 2018-04-13
27 marca 2018 roku w siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego w Warszawie odbyła się uroczysta Gala TopBuilder. Podczas jubileuszowej, 10. edycji wydarzenia nagrodzono innowacyjne produkty firmy Soudal: pianę natryskową Soudafoam SPF O3 oraz pianę montażowo-uszczelniającą Soudafoam Doors.
dodano: 2018-04-10
Aż 65 proc. milenialsów prowadząc swoją firmę korzysta z leasingu. To ponad cztery razy więcej niż przy zakładaniu działalności, którego współfinansowanie leasingiem deklaruje tylko 15 proc. „igreków”. W raporcie EFL „Milenialsi w MŚP. Pod lupą” wyraźnie widać też zależność między wiekiem milenialsa, wielkością i wiekiem firmy a korzystaniem z leasingu. Im starszy przedsiębiorca pokolenia Y, im większa firma i dłużej działa na rynku, tym chętniej korzysta z tej formuły finansowania. Takie wyniki mogą świadczyć o wciąż niedużej świadomości zalet i korzyści oraz o niewielkiej dostępności leasingu dla zakładających nowe firmy.
dodano: 2018-04-09
Cykl imprez organizowanych pod wspólnym hasłem „Przemysłowa Wiosna w Targach Kielce” z roku na rok, cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Jedną z najważniejszych imprez cyklu są Targi Obróbki Metali, Obrabiarek i Narzędzi STOM-TOOL. „Przemysłowa Wiosna” zawita do Targów Kielce od 10 do 12 kwietnia 2018 roku.
dodano: 2018-04-09
W Polsce publiczne i prywatne wydatki na służbę zdrowia wynoszą rocznie średnio około 6200 zł na osobę, wynika z danych OECD i jest to jeden z najniższych wyników w Europie. Mimo niewysokich nakładów finansowych praktyki lekarskie znajdują się w dobrej kondycji. Problemy z płatnościami kredytów i innych zobowiązań ma jedynie mniej niż 0,9 proc., czyli 6-krotnie mniej niż w przypadku ogółu przedsiębiorstw – wynika z danych BIG InfoMonitor oraz BIK. Zaległości praktyk lekarskich wobec banków i kontrahentów wynoszą 214 mln zł.
dodano: 2018-04-06
Kolejny raz produkty marki WIŚNIOWSKI zostały docenione przez kapitułę konkursu TOPBuilder 2018 organizowanego przez miesięcznik Builder. Tym razem to technologia inteligentna smartCONNECTED i kolekcja Home Inclusive 2.0 zdobyły uznanie branży budowlanej.
dodano: 2018-04-05
Nieustające zaufanie Konsumentów i Klientów, niesłabnąca renoma brandu, niezmiennie wysoka pozycja rynkowa i jej siła oraz jakość oferowana przez dany produkt lub usługę – oto główne czynniki determinujące przyznanie tytułu Super Marka - Jakość, Zaufanie, Renoma, który otrzymała marka Bioxsine. Jest to trzecie z rzędu wyróżnienie jakie Bioxsine zdobył w plebiscycie Dobra Marka.
«   poprzednia                     następna   »  
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

POLECAMY

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama
REKLAMA
reklama

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.