Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
wtorek, 26 września 2017, imieniny: Cypriana, Justyny, Łucji
Serwisy:

dodano: 2017-09-21
W życiu każdej marki przychodzi moment, w którym należy odświeżyć jej wizerunek. Jak dobrze przeprowadzić rebranding? Dlaczego wiele firm podchodzi do niego z dystansem? Kiedy nadchodzi właściwy moment, by się na niego zdecydować? Na co zwrócić wtedy szczególną uwagę? Na te pytania odpowiada Pablo Biardzki - Creative Director i specjalista od brandingu w agencji Brandwell.
dodano: 2017-09-19
Do Rady Nadzorczej Movie Games S.A. dołączył Maciej Miąsik, ikona polskiej branży gamingowej. Wiceprezesem spółki został Mateusz Wcześniak, piastujący również stanowisko wiceprezesa Funduszu Stabilnego Rozwoju, nowego akcjonariusza Movie Games S.A. Bezpośrednie zaangażowanie Funduszu Stabilnego Rozwoju jest spowodowane pozytywnym odbiorem dynamiki ostatnich działań Movie Games S.A. W konsekwencji dofinansowania, obecna wycena Movie Games S.A. wzrosła do 20 milionów złotych.
dodano: 2017-09-19
Postęp technologiczny zmienia naszą percepcję rzeczywistości szybciej niż kiedykolwiek, a większość innowacji przyjmujemy z entuzjazmem i aprobatą. Okulary wirtualnej rzeczywistości, czyli gogle VR (od angielskiego virtual reality), to obecnie jeden z wiodących trendów na rynku nowoczesnych technologii, ale czy bezpieczny? O wpływie okularów VR na nasze oczy opowiadają eksperci Krajowej Rzemieślniczej Izby Optycznej.
dodano: 2017-09-18
Niezależnie od tego co robimy – studiujemy, pracujemy czy prowadzimy dom, trudno jest żyć bez notatek. Jak udowodniono naukowo odręczne notatki są lepiej przyswajane przez ludzki umysł a co za tym idzie łatwiej zapamiętujemy ich treść. Dodatkowo istotne jest, jak i gdzie je sporządzamy. Piękny, kolorowy notes poprawia nasze samopoczucie a kolor wg naukowych testów
dodano: 2017-09-12
i30 Nowej Generacji to odzwierciedlenie nowej, wybiegającej w przyszłość filozofii projektowania samochodów Hyundai. Precyzyjnie ukształtowana sylwetka, wyrazista linia nadwozia oraz zdecydowane detale tworzą samochód o niezwykłej elegancji. Koreański producent po raz kolejny zdecydował się obrać odważną drogę prowadzenia kampanii stawiając na działania digitalowe, spoty w telewizji oraz komunikację opartą o atrakcyjną ofertę korzyści.
dodano: 2017-09-07
Quality Public Relations odpowiadać będzie za komunikację najnowszej marka Buña firmy Basel Olten Pharm. Realizacją strategii komunikacyjnej oraz reklamowej zajmie się Marta Achtabowska – Project Manager. Marka Buña stanowi odpowiedź na podstawowe potrzeby pielęgnacyjne wszystkich kobiet. Ziołowe formulacje kosmetyków oferowanych przez markę inspirowane są naturą, tradycyjnymi przepisami na piękno i… sprawdzonymi poradami naszych babć. Marka dynamicznie wchodzi na rynek co obrazuje jej obecność na półkach drogerii tradycyjnych w całej Polsce od połowy sierpnia.
dodano: 2017-09-06
Obecnie wiele osób korzysta ze Skype’a – komunikatora internetowego umożliwiającego użytkownikom prowadzenie darmowych rozmów i jednoczesne obserwowanie się za pomocą kamer. Najczęściej kontaktujemy się w ten sposób ze znajomymi czy z rodziną.
dodano: 2017-09-04
Movie Games S.A., nowy wydawca na globalnym rynku gier wideo, ogłasza światową premierę swojego pierwszego tytułu – „Project Remedium”.
dodano: 2017-08-25
Neuronica – najnowsza marka firmy Basel Olten Pharm, która właśnie weszła na rynek, wybrała agencję Public Relations. Za komunikację marki odpowiadać będzie Quality Public Relations. Do zadań agencji należeć będzie budowa i wdrożenie strategii komunikacyjnej, zakup reklam oraz działania niestandardowe. Z ramienia agencji za projekt odpowiadają Marta Achtabowska, Project Manager oraz Beata Okrój-Rozbiewska, CEO.
dodano: 2017-08-07
Publikacja White Paper “Desing a jakość pracy” opublikowany w tym roku przez markę Leitz analizuje w jaki sposób design wpływa na świat pracy, miejsca pracy i przemysłu produktów biurowych. Design najczęściej postrzegany jest powierzchownie, a jest przecież czymś więcej niż "stylizacją".
«   poprzednia                     następna   »  

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.