Ta strona używa cookies w celu poprawnego jej funkcjonowania oraz analizy statystyk. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Pamiętaj, że zawsze możesz te ustawienia zmienić, wyłączając obsługę cookies w swojej przeglądarce.
niedziela, 28 maja 2017, imieniny: Augustyna, Ingi, Jaromira
Serwisy:

dodano: 2017-05-15
Wystartowała kampania promująca Wielki Piknik Australijski – sponsorem eventu jest marka Jacobs Creek. Działania będą prowadzone w social media oraz OOH.
dodano: 2017-05-15
W maju do zespołu 3i, zajmującego się badaniami konsumenckimi w Havas Media Group dołączył Dorian Szymański obejmując stanowisko Senior Data & Insight Specialist.
dodano: 2017-05-12
Jak znaleźć odpowiedniego pracownika, który sprawdzi się w branży logistycznej i produkcyjnej, i czy jest to w ogóle możliwe? Na te pytania odpowie Frank van Gool, założyciel i dyrektor generalny OTTO Work Force, podczas 5. Międzynarodowego Forum Producentów i Dostawców AGD w Europie. Frank van Gool przedstawi innowacyjny system dopasowania kandydatków OTTO Best Match opracowany w Holandii.
dodano: 2017-05-10
Szymon Szperna dołączył do działu SEO w agencji interaktywnej Marketing Match obejmując stanowisko SEO Managera.
dodano: 2017-05-04
Nikogo już nie dziwi, że branża fashion może pochwalić się innowacyjnymi rozwiązaniami e-commerce. Trend przenika jednak kolejne sektory, dla których należy przygotować zupełnie inne funkcjonalności, aby zapewnić sprawne zarządzanie sklepem oraz najwyższej jakości obsługę klienta. Przykładem może być branża meblarska i przygotowany przez i-systems sklep internetowy KARE24.pl
dodano: 2017-04-28
Wiosna to okres intensywnych poszukiwań pomysłów na mniejsze lub większe rewolucje w przydomowej aranżacji. Czasem jednak trudno jest ocenić, jak przeglądane rozwiązania będą finalnie komponować się z otoczeniem tarasu czy ogrodu. Z pomocą nadchodzi więc darmowa, autorska aplikacja Libet Inspiracje.
dodano: 2017-04-27
Poświęcają na pracę więcej godzin w tygodniu niż pracując w biurze, ale są bardziej szczęśliwi. Bywają w firmie raz w tygodniu, ale to oni w porównaniu do pracowników stacjonarnych częściej przyznają, że czują się związani z miejscem pracy i mają poczucie, że menedżerowie dbają o ich satysfakcję oraz atrakcyjność zleceń
dodano: 2017-04-20
Samsung chce w ciągu kilku najbliższych lat przeznaczyć miliard dolarów na rozwój internetu rzeczy. Część z tych inwestycji będzie miała miejsce w Polsce, a jedną z nich jest otwarty w Rzeszowie inkubator dla start-upów, które tworzą rozwiązania właśnie w oparciu o internet rzeczy. We współpracy z tamtejszą politechniką i Doliną Lotniczą koncern będzie wspierać młode innowacyjne firmy w rozwijaniu ich produktów, stworzeniu modelu biznesowego i znalezieniu inwestora. To pierwsze takie przedsięwzięcie w Polsce.
dodano: 2017-04-14
Hyundai rozpoczął kampanię promującą modele SUV – Hyundai Tucson oraz Hyundai Santa Fe dostępne w ofercie wynajmu długoterminowego. Do kampanii pod hasłem „Poznaj SUVy Hyundaia” media zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
dodano: 2017-04-10
Blisko 14 tysięcy nowych biur coworkingowych i 1,8 miliona użytkowników. Tak wyglądają prognozy na przyszły rok według 2017 Global Coworking Survey[1]. Obserwujemy pogłębiające się „odmiejscowienie” rynku biurowego. To efekt wdrażania przez firmy nowego modelu organizacji i kultury pracy, a także stale rosnącej liczby freelancerów i startapowców, dysponujących pomysłem na własny biznes. Pokolenia ludzi, którzy pracują na własny rachunek czy generacja „Slashies” – osób nieograniczających się do jednego zawodu, pasji lub zainteresowań.
«   poprzednia                     następna   »  

© forumfirm.pl 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone ! Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu. Informacje o Cookies.